Jag vill ha en afro.
Forum > Off Topic > Jag vill ha en afro.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Jag kommer kunna ha det först ska jag bli svart. En vacker negress C:
16 okt, 2011 16:23 |
|
Celebikai
Elev |
16 okt, 2011 17:55 |
|
Luna 1
Elev |
JAG VILL ITNE HA RAKT HÅR FRAM OCH SEDAN SKITLOCKIGT BACK! JAAAAG SEEEEEEER FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL UT!Jag vill för Severus Snapes namn ha rakt eller lockigt hår!
Tumblr.
16 okt, 2011 17:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 okt, 2011 18:01 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Jag vill ha en afro bara för att gömma saker i håret, HIHIHIHIH ÅH JAG MED! Jag skulle verkligen behöva det, har gått ner masso i vikt så BH:n är inte så bar förvaring som den en gång varit... Jag behöver ett afro!!!
16 okt, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 19:31 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Jag vill ha en afro bara för att gömma saker i håret, HIHIHIHIH hihihihiihihih THIS ![]() ![]()
16 okt, 2011 19:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag är nöjd med mitt hår. Dock skulle det kunna fått vara längre och naturligt - men det kommer med tiden
Jag hade dock velat ha ett mer "japanskt" utseende. EN kompis till mig är så himla söt med sina asiatiskt formade-ögon (och hon är fullt svensk). Jag avundas henne så himla mycket för sitt utseende. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 okt, 2011 19:55 |
|
Elley
Elev |
Allt som är jämnt och inte hälften lockigt och hälften rakt skulle duga >.<
http://nouw.com/ellenfelixson/
17 okt, 2011 19:56 |
|
idalinapotter
Elev |
Jag ändrade mitt hår så det blev precis som jag ville!
Skaffa afro om du vill, det är ju ditt hår lixom! http://idalinabergman.tumblr.com/ 17 okt, 2011 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen