Vilka pairings shippar ni?
Forum > Harry Potter > Vilka pairings shippar ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Ida S Hahah, juste! Dem shippar jag ju också ibland ^^ Tack vare dig
Katla Åhja, Dransy är också jättegulligt ju! :3 Och såklart, Drapple och Chickron, alltid. wolfstar deserved better. 15 okt, 2011 12:52 |
|
Ida S
Lärare |
^ Jag vet inte om jag ska vara... hedrad? Eller? xD Fett coolt iaf!
Jag gillar Harry/Pansy också, kom jag på "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 12:59 |
|
Borttagen
|
Lily L/Scorpius
Ginny/Harry Luna/Neville Luna/Blaise 15 okt, 2011 13:05 |
|
Amandan
Elev |
15 okt, 2011 13:07 |
|
Celebikai
Elev |
15 okt, 2011 14:26 |
|
Margaret
Elev |
15 okt, 2011 14:31 |
|
accioron
Elev |
15 okt, 2011 15:18 |
|
superman
Elev |
Jag fattar inte varföså många shippar Ginny/Neville... They're not right for each other!
15 okt, 2011 15:27 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av superman: Jag fattar inte varföså många shippar Ginny/Neville... They're not right for each other! Håller med dig. De har inget gemensamt, förutom att båda är renblodiga och går i Gryffindor. Gillar mera Luna/Neville
15 okt, 2011 15:42 |
|
Borttagen
|
Dramoine, läste ett rollspel om dom en gång och har älskat dom som par sedan dess.
Bellatrix/Voldemort ♥ Blaise/Luna. Scorpius/Rose Gillar inte Ginny/Harry... 15 okt, 2011 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen