Snaaaape xD
Forum > Harry Potter > Snaaaape xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag säger snejp och dambeldåå/dambeldår
15 okt, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Snape och Dumbledore som de säger i filmerna. På brittiska och allt. Det är finast så♥ 15 okt, 2011 13:52 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av linnvendela: Snape och Dumbledore som de säger i filmerna. På brittiska och allt. Det är finast så♥ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 15 okt, 2011 14:00 |
|
Borttagen
|
ömmm okej
8 dec, 2011 20:14 |
Forum > Harry Potter > Snaaaape xD
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen