Pålägg på pannkaka?
Forum > Off Topic > Pålägg på pannkaka?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cisssi7
Elev |
min morfar brukar ta skinka på
eller grillkrydda 14 okt, 2011 20:59 |
|
lillamymin
Elev |
Detta kommer låta extremt random, men ibland brukar vi ha annans på pannkakorna.
Matlagningsyoghurt med vaniljsocker är också en favorit hos mig, men även keso funkar gott och väl. Annars är det sylt och socker som gäller. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 okt, 2011 21:04 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
14 okt, 2011 21:04 |
|
Ella01
Elev |
Jag har aldrig provat men man kanske skulle Kuba ha ketchup på.
✩✩✩ 15 okt, 2011 14:45 |
|
Borttagen
|
Smällt choklad, sirap, grädde och krossade hallon.
15 okt, 2011 14:48 |
|
Hotissue
Elev |
Sådär efter, men jag älskar med grädde och hallon och jordgubbar och sen något sött på.. typ.. sirap eller... colasås.. HAHAAH sådär nyttig
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
15 okt, 2011 21:37 |
|
childhoodlight
Elev |
15 okt, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Friterade frukter och strössel säger jag inte nej till ♥
15 okt, 2011 21:42 |
|
Hotissue
Elev |
15 okt, 2011 21:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag tycker om typ frukt XD och chokladsås. Men mest typ äppelmos eller hallonsylt och grädda c:
without something there is no nothing 15 okt, 2011 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen