Föräldrar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Sen far dog så finns det inte någon som håller samman familjen på samma sätt som förr. När jag och mor väl bråkar kan vi bråka i veckor innan mor slutligen ger sig. Då är vi stela till en början innan det blir lättare och vi kramas igen. Jag hyser en hatkärlek för henne. Hon är en av dessa personer som jag föredrar att undvika i sociala sammanhang, men som ändå är den mor som jag känner. Så.. jag vet inte.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 okt, 2011 17:05 |
|
Tonkss
Elev |
Jag brukar krama min mamma ganska ofta, men mer sällan med pappa
14 okt, 2011 17:17 |
|
Ginnyy
Elev |
jag minns inte när jag sagt till mina föräldrar att jag älskar dem, och kramar de gör jag knappt aldrig heller.
jag tycker att allt sånt där känns så himla awkward, jag kan inte nes säga 'God natt' till mina föräldrar, säger bara 'mm..' om de säger det till mig...
14 okt, 2011 17:34 |
|
Luna 1
Elev |
Pappa och jag kan kramas ibland, och varje gång man går och lägger sig ropar man "JAG ÄLSKAR DIG!" innan man går och lägger sig. Men sedan brukar mamma komma in till mig och säga god natt och pussa mig på kinden. Och då blir det mycket mys från hennes sida, men jag blir mest sur, MEN OJ VILKEN UNDERAR DOTTER JAG ÄR! Nej men har svårt att visa min airktiga känslor4 inför människor.
Tumblr.
14 okt, 2011 17:52 |
|
expelliarmus
Elev |
14 okt, 2011 17:58 |
|
Jac
Elev |
14 okt, 2011 19:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag är typ kramberoende. Måste alltid krama någon: kompisar, syskon, föräldrar... och jag är väldigt gosig av mig. ^^
![]()
14 okt, 2011 20:09 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: THIS.Jag är typ kramberoende. Måste alltid krama någon: kompisar, syskon, föräldrar... och jag är väldigt gosig av mig. ^^
14 okt, 2011 20:10 |
|
Amandan
Elev |
Åh, jag berättar alltid för mina föräldrar hur mycket jag älskar dem. myser och kramar alltid mamma. Pappa med.
Min tumblr!
14 okt, 2011 20:13 |
|
tiinaah
Elev |
Jag har alltid varit ganska kramgo med min mamma och låtsaspappa (min biologiska pappa dog när jag var 9) men sen jag flyttade lååångt hemifrån så träffar jag dem som mest var 4e månad - kommer inte ha sett dem på 9 månader nästa gång jag ser dem, så numer kramas jag och säger hur mycket jag tycker om och älskar dem jämt när jag är nära. Även över Skype då det är så vi kommunicerar mellan gångerna vi ses.
14 okt, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen