Sjuk-tråden
Forum > Off Topic > Sjuk-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: TRALALALA.Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk i huvudet HAHAH tänkte precis gå in i den här tråden och skriva "räknas sjuk i huvudet?" SLUTA SNO MINA TANKAR, evil mel Jag är bäst 21 nov, 2011 20:23 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk i huvudet We know! That's not a surprise Nä, men seriöst. Du är lika sjuk i huvudet som jag. Massa alltså
21 nov, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
Jag har antagligen körtelfeber. Vi har inte tittat upp det än, men min pojkvän har det och jag träffade han i början när han var sjuk, och det är väldigt smittsamt. Dessutom har jag flera symptom och svullna lymfkörtlar + körtlarna vid ljumskarna.
USCH. *söker sympati* 21 nov, 2011 20:40 |
|
expelliarmus
Elev |
22 nov, 2011 13:18 |
|
aggsih
Elev |
Jag har typ as ont i halsen, oh är fett snorig. Nyser hela tiden </3
Räknade en gång, jag nös över 60 gånger på två timmar, THAT'S SICK! You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 22 nov, 2011 23:32 |
|
EmahS
Elev |
Hade en väldigt viktig sak i skolan, men har varit
Spoiler: hela natten, och inte käkat på 17 timmar...Tryck här för att visa! Försöker mig på en kopp te nu
1 dec, 2011 12:33 |
|
Borttagen
|
Har varit sjuk hela veckan, men ska nog gå till skolan imorgon!
1 dec, 2011 12:55 |
|
expelliarmus
Elev |
1 dec, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
Jag är lite småsjusjuk, men jag tycker faktiskt det är rätt så skönt... Bara vara hemma, bädda ner sig i soffan med filt, varm vetekudde och en kopp varm choklad framför enav de äldsta HP-filmerna... Livet
10 dec, 2011 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen