Halloween!
Forum > Off Topic > Halloween!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Guud vad ni alla verkar få det kul på Halloween! Hoppas jag också får något att göra!
13 okt, 2011 17:49 |
|
luckyBella
Elev |
Kommer nog gå bus-eller-godis med mina två flummigaste vänner. Sedan så vet jag nog inte vad jag ska göra
13 okt, 2011 17:53 |
|
JoLizz
Elev |
Vår klass funderar på att klä ut oss och sedan gå till vår mattelärare och skrika bus eller godis!
![]()
13 okt, 2011 18:02 |
|
tyri
Elev |
jag kommer först och främst sminka 2 av mina brorsor till jokern och two face i bat man, och sedan gå bus eller godis, mina andra 3 brorsor får stanna hemma.
13 okt, 2011 18:15 |
|
MonsterCookie
Elev |
HalloweenHalloweenHalloweenHalloween!!! ÄLSKART! EEEP! *Sjukt taggad* Längtar som tusan! Det blir väl antagligen att klä ut sig, se på skräckis, gå bus ellr godis och sånt med gänget som vanligt :'
Jag älskar Halloween, sa jag det? :3333 ♥ wolfstar deserved better. 13 okt, 2011 18:19 |
|
Borttagen
|
^ Du sa de.. i lördags XD
13 okt, 2011 18:20 |
|
Enchanted
Elev |
Jag och mina kompisar ska absolut gå bus eller godis! Gratis godis säger jag inte nej till direkt xD
13 okt, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
Men assåh.. har ingen att gå bus elr godis med.. URRRK!
13 okt, 2011 18:22 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men assåh.. har ingen att gå bus elr godis med.. URRRK! Om inga av dina vänner vill gå(hur kan man säga nej till gratis godis??!!) kan du kanske fråga ett syskon eller en granne 13 okt, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
^ Mina syskon är över 20.. så nej taak!
och ingen granne gillar mig direkt! 13 okt, 2011 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen