Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken är bäst???

Forum > Harry Potter > Vilken är bäst???

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Flammande bägaren, Fången från Azkaban, Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna. Men gillar alla. xd

13 okt, 2011 15:00

f00nt
Elev

Avatar


5 är den absolut bästa : )

13 okt, 2011 15:49

Hermione_Granger
Elev

Avatar


Dödsrelikerna & fenixordern

Trying to forgive you, but i don't know if you have done something wrong. Exepct do the thing you do best. Make other people want to give you a high 5. In the face. With a chair. Made of steel.

13 okt, 2011 15:51

GinnyLover
Elev

Avatar


Okidoki

8 maj 2013 ♥

13 okt, 2011 15:55

Harry.p.Jonsson.
Elev

Avatar


2 an

13 okt, 2011 17:40

Borttagen

Avatar


Fenixordern...

14 okt, 2011 09:29

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag vet inte riktigt. Jo, fången från azkaban! 8D Älskar Sirius Black och Professor Lupin. Den bok är något extra.

Sen är så klart ettan också skitbra! c:

14 okt, 2011 10:07

Borttagen

Avatar


Har läst 1an, 2an, 3an, 4an och jag läser 5an just nu, men jag tycker inte att nån är bättre... ALLA ÄR JU FÖR GUDS SKULL BÄST!!!!!!!!!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Fast böckerna är mkt bättre än filmerna, hälften är ju borttaget! Nån mer än jag som stör mig på det?

14 okt, 2011 10:15

si_tonks
Elev

Avatar


Ootp och HBP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

14 okt, 2011 10:15

butter
Elev

Avatar


Om jag fick välja en enda bok att läsa skulle det vara Harry Potter och fången från azkaban eller dödsrelikerna tycker dem är lika bra.


Men bara På eng..


14 okt, 2011 10:35

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vilken är bäst???

Du får inte svara på den här tråden.