Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smile
Elev |
^Haha den låter skojjig
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
31 okt, 2011 19:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag drömde att jag tappade min mobil på en brygga men som tur va kom den på ryggen så det fanns ingen risk att den skulle trilla i vattnet - men så saknades det helt plötsligt två breda brädor så mobilen plumsade i och jag hade ångest för 1. min ekonomi ville inte köpa ny mobil och 2. tror inte att trygghetsförsäkringen fungerar om man säger att mobilen ligger på botten. Som tur var så slutade inte drömmen där utan den slutade bra - en vänlig herre plockade upp mobilen ur vattnet och det coolaste var att mobilen fungerade utan några bekymmer.
...Alla dessa drömmar va. Ångestdrömmar som slutar bra är jobbigt för hjärtat. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2011 19:43 |
|
Miss_Hj
Elev |
Drömde att jag var i någons hus vet inte riktigt vems men sen så kom jag till nåt rum där man kunde välja olika tröjor sen så hade jag på mig en av dom sen så slutade den den var as skum!!!!
31 okt, 2011 19:50 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag kommer inte ihåg vad som hände i den men jag var med några killar från min förra skola och de höll på att visa mig olika färdigheter de hade.
(I min dröm var de vampyrer) Det var helskumt
1 nov, 2011 09:26
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 1 kl. 09:45
|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Jaghade fest och sen kom typ Justin Bieber, hans mammaoch hans kompis för att vara med. (Sjukt skumt eftersom jag inte gillar Justin Bieber) Sen såskulle jag fråga alla om deville gå ut på terasseneftersom att det var så varmt i lägenheten. Effter som jag inte kunde komma på vad det hette p Engelska och typ ingen annan visste så var det ett ganska stort problem och efter ett tag freakande från min sida eftersom jag inte kunde komma på vad det hette så slutade drömmen. (Btw så verkade Justins kompis typ vara lite kär i mig.)
1 nov, 2011 09:33 |
|
Smile
Elev |
^Vilken fantastiskt dröm
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
1 nov, 2011 09:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Synd att den inte var du som drömde den. Jag har faktisk drömt flera gånger om Ustin, fast i mi ålder, och hans bloody kompis har varit kär i mig hela tiden. o.o
1 nov, 2011 09:37 |
|
Smile
Elev |
^hehe okey
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
1 nov, 2011 09:39 |
|
Borttagen
|
Att jag satt i längst fram på ett fartyg på väg mot sydafrika, solen var riktigt varm men jag märkte det inte för att vinden blåste mycket mitt ute på det stora havet.
Bakom mig gick sjömän och andra som arbetade på fartyget runt på däck och arbetade. Efter några minuter började jag se öknen i kanten av sydafrika, jag reste på mig och tittade bort mot land. Samtidigt sa jag till mig själv: "Det här är första dagen, på resten av mitt liv" Det var en av de mest fantastiska drömmar jag haft, varför just sydafrika, fartyget och den sandiga öknen kan nog några få av er mugglisar lista ut 1 nov, 2011 09:59 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att jag satt i längst fram på ett fartyg på väg mot sydafrika, solen var riktigt varm men jag märkte det inte för att vinden blåste mycket mitt ute på det stora havet. Bakom mig gick sjömän och andra som arbetade på fartyget runt på däck och arbetade. Efter några minuter började jag se öknen i kanten av sydafrika, jag reste på mig och tittade bort mot land. Samtidigt sa jag till mig själv: "Det här är första dagen, på resten av mitt liv" Det var en av de mest fantastiska drömmar jag haft, varför just sydafrika, fartyget och den sandiga öknen kan nog några få av er mugglisar lista ut *hmmm, let me guesssss...* HRMtintinHRM? xP wolfstar deserved better. 1 nov, 2011 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen