HP-Lajv i Uppsala!
Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Gör inget
BTw: ska du vara dödsätare eller DA-Medlem uner lajvet? 9 okt, 2011 21:54 |
|
SnakeBitten
Elev |
Hmmm... svårt val... Återkommer med beslut
"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others." 9 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Okej
9 okt, 2011 22:09 |
|
Grace
Elev |
Jag är lite sugen på att vara med men jag vet inte om det är så bra att ha ett lajv den 30 oktober på en kyrkogård... Allhelgonaafton ligger ju ungefär då så det kommer nog vara många som tänder ljus, minns sina släktingar och vill få ta det lugnt och ha en fin stund vid gravarna. Jag tror tyvärr inte att de uppskattar några glada (och självklart trevliga) hp-fans som springer runt överallt... Jag vet inte om man borde lajva på en kyrkogård överhuvudtaget (har ingen lajv-erfarenhet), men allhelgonahelgen är definitivt opasande
Man kanske kan ha en annan plats eller ett annat datum? All people smile in the same language <3 9 okt, 2011 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Grace: Jag är lite sugen på att vara med men jag vet inte om det är så bra att ha ett lajv den 30 oktober på en kyrkogård... Allhelgonaafton ligger ju ungefär då så det kommer nog vara många som tänder ljus, minns sina släktingar och vill få ta det lugnt och ha en fin stund vid gravarna. Jag tror tyvärr inte att de uppskattar några glada (och självklart trevliga) hp-fans som springer runt överallt... Jag vet inte om man borde lajva på en kyrkogård överhuvudtaget (har ingen lajv-erfarenhet), men allhelgonahelgen är definitivt opasande Man kanske kan ha en annan plats eller ett annat datum? Har du rätt i, många vill hedra de döda och annser nog inte att detta är bra. Finns det inngen skog eller liknande man skulle kunna vara på istället. 10 okt, 2011 11:13 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yaay? Är du dödsätare eller DA-medlem på lajvet? Hmm... Åh, jag vet inte :33 Blir svårt att bestämma sig! Återkommer till det Grace har nog rätt angående det där, lite dåligt val kanske SnakeBitten: Det är helt okej, jag har heller aldrig lajvat x) wolfstar deserved better. 10 okt, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Grace: Tänkte på det nu när jag var ute och cyklade, så vi tar nog inte Årsta Kyrkan utan vi tar nog Årsta Parken istället, hittade en fin liten dunge där bredvid parken som vi kunde börja lajvet vid
Tänkte att vi skulle komma igång så tidigt som möjligt, som sagt så kommer jag spela dödsätare under lajvet och kommer vara en av de som ska placera ut ******** (hemligt än så länge!) Undrar om några (inte alla) skulle kunna tänka sig att komma runt kvart över tio för att förbereda inför lajvet, det är mycket som ska ordnas Datumet är fortfarande lite halvt, ej säkert att det blir 30 okt men ska försöka få in det så det går 10 okt, 2011 18:07 |
|
MonsterCookie
Elev |
^ Perfekt
Jag skulle kunna komma tidigare wolfstar deserved better. 10 okt, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Super 10 okt, 2011 18:12 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Super såklart wolfstar deserved better. 10 okt, 2011 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen