Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-Lajv i Uppsala!

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^ Gör inget Vi får lära ut på något sätt

BTw: ska du vara dödsätare eller DA-Medlem uner lajvet?

9 okt, 2011 21:54

SnakeBitten
Elev

Avatar


Hmmm... svårt val... Återkommer med beslut

"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others."

9 okt, 2011 22:08

Borttagen

Avatar


Okej

9 okt, 2011 22:09

Grace
Elev

Avatar


Jag är lite sugen på att vara med men jag vet inte om det är så bra att ha ett lajv den 30 oktober på en kyrkogård... Allhelgonaafton ligger ju ungefär då så det kommer nog vara många som tänder ljus, minns sina släktingar och vill få ta det lugnt och ha en fin stund vid gravarna. Jag tror tyvärr inte att de uppskattar några glada (och självklart trevliga) hp-fans som springer runt överallt... Jag vet inte om man borde lajva på en kyrkogård överhuvudtaget (har ingen lajv-erfarenhet), men allhelgonahelgen är definitivt opasande

Man kanske kan ha en annan plats eller ett annat datum?

All people smile in the same language <3

9 okt, 2011 22:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Grace:
Jag är lite sugen på att vara med men jag vet inte om det är så bra att ha ett lajv den 30 oktober på en kyrkogård... Allhelgonaafton ligger ju ungefär då så det kommer nog vara många som tänder ljus, minns sina släktingar och vill få ta det lugnt och ha en fin stund vid gravarna. Jag tror tyvärr inte att de uppskattar några glada (och självklart trevliga) hp-fans som springer runt överallt... Jag vet inte om man borde lajva på en kyrkogård överhuvudtaget (har ingen lajv-erfarenhet), men allhelgonahelgen är definitivt opasande

Man kanske kan ha en annan plats eller ett annat datum?


Har du rätt i, många vill hedra de döda och annser nog inte att detta är bra. Finns det inngen skog eller liknande man skulle kunna vara på istället.

10 okt, 2011 11:13

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Wee, jag är på, som du kanske vet


Yaay? Är du dödsätare eller DA-medlem på lajvet?

Hmm... Åh, jag vet inte :33 Blir svårt att bestämma sig! Återkommer till det

Grace har nog rätt angående det där, lite dåligt val kanske

SnakeBitten: Det är helt okej, jag har heller aldrig lajvat x)

wolfstar deserved better.

10 okt, 2011 18:01

Borttagen

Avatar


Grace: Tänkte på det nu när jag var ute och cyklade, så vi tar nog inte Årsta Kyrkan utan vi tar nog Årsta Parken istället, hittade en fin liten dunge där bredvid parken som vi kunde börja lajvet vid

Tänkte att vi skulle komma igång så tidigt som möjligt, som sagt så kommer jag spela dödsätare under lajvet och kommer vara en av de som ska placera ut ******** (hemligt än så länge!)

Undrar om några (inte alla) skulle kunna tänka sig att komma runt kvart över tio för att förbereda inför lajvet, det är mycket som ska ordnas

Datumet är fortfarande lite halvt, ej säkert att det blir 30 okt men ska försöka få in det så det går

10 okt, 2011 18:07

MonsterCookie
Elev

Avatar


^ Perfekt
Jag skulle kunna komma tidigare


wolfstar deserved better.

10 okt, 2011 18:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
^ Perfekt
Jag skulle kunna komma tidigare



Super Kan du hjälpa mig o planera via mugglismessages? (Du vet ju en del av handlingen )

10 okt, 2011 18:12

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
^ Perfekt
Jag skulle kunna komma tidigare



Super Kan du hjälpa mig o planera via mugglismessages? (Du vet ju en del av handlingen )

såklart )

wolfstar deserved better.

10 okt, 2011 18:13

1 2 3 4

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

Du får inte svara på den här tråden.