Låtar om era namn?
Forum > Off Topic > Låtar om era namn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hupp Hupp Hupp, kan inte Jedward göra en låt till mig?
http://open.spotify.com/track/2T8krSwQ2ql1BasDpqXKcU ^ Sökte på spotify XD 8 okt, 2011 21:10 |
|
Eilonwy
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=3Dsz4dB6DuM
Eleanor Rigby. Jag är döpt efter den och alla Evert Taubes Ellinor-låtar ... men beatles slår ändå allt, så det är den jag länkar här ;D låten är visserligen lagom optimistisk ... Even the darkest night will end and the sun will rise 8 okt, 2011 21:12 |
|
expelliarmus
Elev |
8 okt, 2011 21:21 |
|
childhoodlight
Elev |
8 okt, 2011 22:00 |
|
Somnium
Elev |
Glee - Sweet Caroline
Älskar den♥ Seventh Day Slumber - Caroline Kärlek♥ http://slytherinunicorn.tumblr.com/
8 okt, 2011 22:01 |
|
ebbavladimir
Elev |
Det finns en grupp som heter Ebba Grön. Inte direkt en låt eller någonting jag gillar men det är mitt namn
9 okt, 2011 00:34 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Pete and the Pirates - Jennifer http://youtu.be/_5OqCU_45M8 Riktigt bra låt faktiskt! min bästa vän heter Jennifer, brukar sjunga Jennie let me love you, you know I do anything for you! till henne ^^ Hon kallas ju dock för Jennie, vet ju inte hur det är med dig ;P
9 okt, 2011 00:45 |
|
Katla
Elev |
Medea? Na-a. Finns inte, finns aldrig. D:
♏︎ 9 okt, 2011 00:49 |
|
expelliarmus
Elev |
Ginnyy Har aldrig kallats Jenny/Jennie och därför känns det lite onaturligt för min del då jag ser Jenny/Jennie som ett helt eget namn och inte ett smeknamn ;D
9 okt, 2011 00:52 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 okt, 2011 00:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen