Om du levde på medeltiden...
Forum > Off Topic > Om du levde på medeltiden...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
8 okt, 2011 15:04 |
|
Celebikai
Elev |
8 okt, 2011 15:08 |
|
Ida S
Lärare |
Jag skulle LÄTT vara den där missförstådda typen som sprang runt i skogen och försökte bevisa drakars existens... eller något...
"we live together, and harry does all the cooking." 8 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Då skulle jag ha varit en rik adelsman.
8 okt, 2011 15:31 |
|
Dramione99
Elev |
Jag skulle nog vara en dotter till en hyfsat bondpar! HAHA!
8 okt, 2011 15:39 |
|
Borttagen
|
Häxan som levde på healing
8 okt, 2011 16:20 |
|
Luna 1
Elev |
8 okt, 2011 16:24 |
|
superman
Elev |
Jag skulle antagligen varit av medelklass, bortgift sedan ett år tillbaka. Som försökte vara manlig, typ med i krig och sånt haha.. jag skulle liksom känna mig otroligt fast och uttråkad i ett äktenskap och försöka göra något coolt och revolutionerande.
8 okt, 2011 16:28 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 okt, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
En bondes dotter skulle jag tro.
8 okt, 2011 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen