Favorit i Idol?
Forum > Off Topic > Favorit i Idol?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Moa och Emil.. men det finns oerhört många bra i år!
7 okt, 2011 22:29 |
|
Pixie
Elev |
7 okt, 2011 22:32 |
|
Elin Granger
Elev |
LINNI! ♥♥♥
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 7 okt, 2011 22:34 |
|
Elley
Elev |
Blev otroligt lättad när han ropade upp Moa x) Hon berör verkligen mig djupt ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
7 okt, 2011 22:37 |
|
Noctum
Elev |
7 okt, 2011 22:37 |
|
IamAK
Elev |
alltså åh! hur kunde roshana åka ut? hon har så mycket mer att ge. så jävla sämst!!!!!! pallar inte med idol överhuvudtaget, alla är så tråkiga i år och dom som röstar har ingen smak. saknar idol 2008 ♥
7 okt, 2011 22:44 |
|
MonsterCookie
Elev |
JAAAA!! ASDFGSGDFHSDGDAFSGFDFSF André gick vidare :'DD
Men fattar fortfarande inte hur vid merlins allra säckigaste yfrontskalsonger Robin gick vidare. Seriöst. I HATE HIM <.< wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 22:46 |
|
Elley
Elev |
^
Han är en av programmets mest kompetenta sångare, och folk verkar gilla det ^^ Tycker inte han ät verken bättre eller sämre än någon annan :'3
http://nouw.com/ellenfelixson/
7 okt, 2011 22:47 |
|
MonsterCookie
Elev |
^ Ahkay ^^ Åh, och förlåt alla Robinlovers! Inget illa ment till er! Jag bara gillar honom inte x)
wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 22:52 |
|
Danzi
Elev |
Robin, André, Olle och Molly är mina favoriter, helt klart! Jag skulle lätt kunna se Robin och Molly i final faktiskt
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
7 okt, 2011 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen