Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

villket är det coolarste spöket

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

1 2 3 4 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av EMELESEL:
Spöke och Poltergeist är ju samma sak, typ.

Nej, det är de verkligen inte! Den viktigaste anledningen:
Spöken har varit människor. Det har inte Poltergeistar.
Dessutom kan Poltergeistar tugga på saker, medan om spöken försöker göra det så flyger de bara rakt igenom. Poltergeist och spöke är INTE samma sak.


Bra, visste att det var nått jag hade missat
Men om de inte har varit människor vad har de varit då? För Peeves ser ja ändå ut som en människa :


De har aldrig dött.
De är "födda" så (Eller hur föds de..? xD)


Typ spökbarn eller?

Poltergeist-barn. Alltså, nää, jag har ingen aning. x)

♏︎

7 okt, 2011 19:21

Borttagen

Avatar


Gråa damen

7 okt, 2011 19:25

sofieperverto
Elev

Avatar


sjäklvklart nästan huvudlöse nick!

- HP4L gänget -

7 okt, 2011 19:30

killer00712
Elev

Avatar


blodige baronen

7 okt, 2011 19:34

Borttagen

Avatar


Sir Nicohlas de Mimsy (Nästan huvudlöse Nick)
och den tjocke munkbrodern.

7 okt, 2011 19:38

Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 10:20
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Missnöjda Myrtel

7 okt, 2011 19:41

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Missnöjda Myrtel

* Myrtle

7 okt, 2011 19:42

scarhead
Lärare

Avatar


Sir Nicholas de Mimsy-Porpington ♥
han är sådär tråkig-skön, älskar när han får sina små utbrott på Ron under festmiddagarna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

7 okt, 2011 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Borttagen:
Missnöjda Myrtel

* Myrtle


Sorry

7 okt, 2011 19:44

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Sir Nicholas de Mimsy-Porpington ♥
han är sådär tråkig-skön, älskar när han får sina små utbrott på Ron under festmiddagarna.

Förlåt att jag är perfektionist, men Parpington är det

7 okt, 2011 19:45

1 2 3 4 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

Du får inte svara på den här tråden.