Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
8 okt, 2011 11:35 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tja har jag nämnt att jag jobbar som elektriker? ^_~ Nej, och det är väldigt chockande för oss! Jag såg leumas på stan för inte så länge sedan tror jag. 8 okt, 2011 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Oooj. O.oHar en LolligaLuna i min skola. creepy. 8 okt, 2011 11:41 |
|
Borttagen
|
8 okt, 2011 11:41 |
|
EMELESEL
Elev |
Finns en i min skola som Pixie i miniatyr
8 okt, 2011 11:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Precis som Dracos Tvillingsyster sa (sluta stjäla mina idéer Elsa) så går det en superman i sjuan i vår skola. Hon har typ exakt samma ögon, ansiktsform, mun och hår. Det är creepy...
![]()
8 okt, 2011 11:45 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är 100% säker på att jag såg expelliarmus i tunnelbanan till Åkeshov från Hagsätra igår. WHAT? WHAT A FUCK? Vem försöker sno mitt utseende?
8 okt, 2011 12:00 |
|
Borttagen
|
tyckte jag såg ett brev till expelliarmus skrivas idag :]
8 okt, 2011 12:13 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: tyckte jag såg ett brev till expelliarmus skrivas idag :] WOOP WOOP, FINALLY!!
8 okt, 2011 12:28 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte att jag såg mig själv idag....no wait det var min spegelbild.
*forever alone* 8 okt, 2011 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen