Namnsdag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
7 okt, 2011 21:06 |
|
GodricH
Elev |
9 november(theodore) dock så har jag en förkortning av theodore men jag "firar" ändå
7 okt, 2011 21:16 |
|
Hannaleah
Elev |
5 januari
Min kompis som heter samma som jag, fyller år på sin namnsdag. 7 okt, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
23 Juli ;D Emma.. väldigt vanligt namn i Sverige.. ysch D:
Någon som vet när Elisabeth har namnsdag? Det är nämligen mitt andranamn ;P 7 okt, 2011 21:40 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Skrivet av Borttagen: 23 Juli ;D Emma.. väldigt vanligt namn i Sverige.. ysch D: Någon som vet när Elisabeth har namnsdag? Det är nämligen mitt andranamn ;P 19 november
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
7 okt, 2011 21:54 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Mandy Diamond: Skrivet av Borttagen: 23 Juli ;D Emma.. väldigt vanligt namn i Sverige.. ysch D: Någon som vet när Elisabeth har namnsdag? Det är nämligen mitt andranamn ;P 19 november Jag med. 8D Annars har jag 25 augusti, jag heter Louise.
8 okt, 2011 02:22 |
|
Celebikai
Elev |
expelliarmus: Jag såg att du hade namnsdag igår :I Grattis i efterskott
Jag heter Iman, och jag har ingen namnsdag ;__; ![]()
8 okt, 2011 08:54 |
|
Tonks-nea1
Elev |
8 okt, 2011 09:03 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
29 och 30 oktober, mina föräldrar kan planera dem, fyller ju år det 3 oktober. Folk får gärna gratta mig på migglisträffen.
8 okt, 2011 09:11 |
|
Katla
Elev |
Öhm. Medea finns inte ens med i almanackan, och Olivia är någon gång på våren.
♏︎ 8 okt, 2011 09:14 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen