det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
just att han är en rasist, men han är en del av historien och HP hade ju inte varit HP utan honom.
7 okt, 2011 22:16 |
|
ebbavladimir
Elev |
Det värsta med voldermort är att han dödar bara för dödandets skull. Det är som någon slags lek för honom.
7 okt, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det värsta med honom är att han är så självisk!! Och han dödar folk bara för att de är i vägen!
7 okt, 2011 22:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Vilken näsa?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2011 22:53 |
|
moii
Elev |
Bara jag som tycker Voldy är lite små söet? :$
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 7 okt, 2011 22:55 |
|
Kaiia
Elev |
7 okt, 2011 23:05 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Det värsta med Voldemort är att han inte har ett hjärta.
Det är i så fall av sten. Fast vad kan man vänta sig av någon som aldrig blivit älskad som ung?
7 okt, 2011 23:28 |
|
NinaE
Elev |
det värta är att han mördar folk och hatar mugglare
8 okt, 2011 10:57 |
|
bff med love_hp
Elev |
Det är faktiskt det värsta med Voldermort!! Om han skulle finnas i våran tid så skulle han typ bli mördad för att han mördade så många personer... :@ Skulle du vilja träffa Voldermort?? //bff med love_hp 8 okt, 2011 11:09 |
|
Elin Granger
Elev |
Det värsta med Voldy är att han inte har NÅGON kärlek! Han bara satsar på och döda!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 8 okt, 2011 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen