Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om du skule vara nån i hp vem skule du vara

Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara

1 2 3 4 ... 15 16 17
Användare Inlägg
NinaE
Elev

Avatar


Hermione

6 okt, 2011 19:39

Borttagen

Avatar


Jag skulle nog vilja va Hagrid.
Även om jag redan är precis som Hagrid.
Men jag skulle också vilja va Flitwick.

6 okt, 2011 19:41

expelliarmus
Elev

Avatar


Jag skulle lätt vara Harry Potter för jag står alltid i centrum och blablabla!
Jag är en sådan person som bara måste ha huvudrollen.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnn4yqpTI1r4sthho1_400.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

6 okt, 2011 20:03

SweetSweet
Elev

Avatar


JAg är nog en blandning av Ron, Luna och Hermione. Jag vet, en konstig kombination men jag har många sidor!

If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again...

6 okt, 2011 20:15

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara Fleur, för att hon är lite som jag och jag skulle helt enkelt vilja vara hon. Fast jag vill inte gå Beauxbatons, jag vill gå på Hogwarts!!!

We never go out of style <3

6 okt, 2011 20:56

mais
Elev

Avatar


Ginny tror jag. Eller Luna...

I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late...

6 okt, 2011 20:58

walterr
Elev

Avatar


Skulle helst av allt vilja vara Ron,
så skön

6 okt, 2011 20:58

Cyachi
Elev

Avatar


NEVILLE.
Är blyg och nervös som jag-vet-inte-vad, men kan vara tuff om jag måste!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsns8sEuVT1ql9orro1_r1_500.gif

6 okt, 2011 21:46

Hannaleah
Elev

Avatar


Hermione Granger för att hon så smart, snäll och har stort självförtroende!!

6 okt, 2011 21:56

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja vara.. good. Det är svårt, Luna? Leva lycklig i alla lägen.

6 okt, 2011 21:58

1 2 3 4 ... 15 16 17

Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara

Du får inte svara på den här tråden.