om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NinaE
Elev |
Hermione
6 okt, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog vilja va Hagrid.
Även om jag redan är precis som Hagrid. Men jag skulle också vilja va Flitwick. 6 okt, 2011 19:41 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag skulle lätt vara Harry Potter för jag står alltid i centrum och blablabla!
Jag är en sådan person som bara måste ha huvudrollen. ![]()
6 okt, 2011 20:03 |
|
SweetSweet
Elev |
JAg är nog en blandning av Ron, Luna och Hermione. Jag vet, en konstig kombination men jag har många sidor!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 6 okt, 2011 20:15 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Jag skulle vilja vara Fleur, för att hon är lite som jag och jag skulle helt enkelt vilja vara hon. Fast jag vill inte gå Beauxbatons, jag vill gå på Hogwarts!!!
We never go out of style <3 6 okt, 2011 20:56 |
|
mais
Elev |
Ginny tror jag. Eller Luna...
I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late... 6 okt, 2011 20:58 |
|
walterr
Elev |
Skulle helst av allt vilja vara Ron,
så skön 6 okt, 2011 20:58 |
|
Cyachi
Elev |
6 okt, 2011 21:46 |
|
Hannaleah
Elev |
Hermione Granger för att hon så smart, snäll och har stort självförtroende!!
6 okt, 2011 21:56 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara.. good. Det är svårt, Luna? Leva lycklig i alla lägen.
6 okt, 2011 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen