Tvillingtråden
Forum > Off Topic > Tvillingtråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Jag och avifors var sammanväxta vid födseln, men blev bortskurna från varandra. Vi blev bortadopterade och våra föräldrar försökte dölja detta för oss. Men i nioårsåldern upptäckte vi att våra ärr var likadana! Vi hade funnit varandra.
![]() 6 okt, 2011 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Elley: du är läskig. Jag skulle också antagligen haft en tvilling. Och jag spelar också tvärflöjt. Och vi är lika gamla. Och din kompis tyckte att vi var lika. SPOOKY De trodde att mamma skulle få två barn, men det var bara lilla jag som pluppade ut ^^ Så jag skulle antagligen haft en tvilling Och både är skitdöta också! ;3 6 okt, 2011 18:51 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Elley: du är läskig. Jag skulle också antagligen haft en tvilling. Och jag spelar också tvärflöjt. Och vi är lika gamla. Och din kompis tyckte att vi var lika. SPOOKY De trodde att mamma skulle få två barn, men det var bara lilla jag som pluppade ut ^^ Så jag skulle antagligen haft en tvilling Och både är skitdöta också! ;3 Va? Är de båda skitdöda!? :O ♏︎ 6 okt, 2011 18:56 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Jag och avifors var sammanväxta vid födseln, men blev bortskurna från varandra. Vi blev bortadopterade och våra föräldrar försökte dölja detta för oss. Men i nioårsåldern upptäckte vi att våra ärr var likadana! Vi hade funnit varandra. Vill du leka med oss? 6 okt, 2011 19:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har ALLTID velat ha en tvillingsyster eller tvillingbror. Helst en tvillingbror tror jag för det är enklare att umgås med killar för min del
Så himla avis på er som är tvillingar och trillingar! aah. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Jag är tvilling! iidaahh är idioten som är en minut äldre än mig ^-^ (och sex och en halv centimeter kortare än mig, hehehee....)
6 okt, 2011 19:34 |
|
Amandan
Elev |
6 okt, 2011 19:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
6 okt, 2011 19:54 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av superman: Jag och avifors var sammanväxta vid födseln, men blev bortskurna från varandra. Vi blev bortadopterade och våra föräldrar försökte dölja detta för oss. Men i nioårsåldern upptäckte vi att våra ärr var likadana! Vi hade funnit varandra. är det jag som är helt borta eller blev ni delade? inte huden utan bortadopterade till olika familjer? :O Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 19:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Jegli: Skrivet av superman: Jag och avifors var sammanväxta vid födseln, men blev bortskurna från varandra. Vi blev bortadopterade och våra föräldrar försökte dölja detta för oss. Men i nioårsåldern upptäckte vi att våra ärr var likadana! Vi hade funnit varandra. är det jag som är helt borta eller blev ni delade? inte huden utan bortadopterade till olika familjer? :O De är inte ens syskon, tror inte att hon är så seriös HAHA
6 okt, 2011 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen