Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Lily är verkligen ett av mina favoritnamn, men det måste ha den stavningen. Får jag en dotter någon gång vill jag att hon ska heta Lily.
Andra fina namn är Fredrika, Luna, Alexander, Tristan, Anastasia, Signe, typ... ![]()
6 okt, 2011 17:26
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 17:48
|
|
airotciv
Elev |
Jag har alltid tyckt att Alice är ett fint namn. Om jag skulle få en dotter skulle jag helt klart döpa henne till Alice
![]()
6 okt, 2011 17:40 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av airotciv: Jag har alltid tyckt att Alice är ett fint namn. Om jag skulle få en dotter skulle jag helt klart döpa henne till Alice Jag tycker också att Alice är ett fint namn! gillar också : elsa, saga, ginny, samuel och ellen ![]() ![]()
6 okt, 2011 17:42 |
|
Elley
Elev |
6 okt, 2011 17:53 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Margaret: Tackar jag heter Fredrika, äntligen någon som känner till namnet Lily är verkligen ett av mina favoritnamn, men det måste ha den stavningen. Får jag en dotter någon gång vill jag att hon ska heta Lily. Andra fina namn är Fredrika, Luna, Alexander, Tristan, Anastasia, Signe, typ... Namn jag tycker om: Elsa Lily Hannes Alice Max Sofia Angelina Nisse
6 okt, 2011 17:56 |
|
Pixie
Elev |
6 okt, 2011 17:57 |
|
Ginnyy
Elev |
6 okt, 2011 18:55 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Mina två favoriter just nu är Emmett och Katniss ^^ Twilight och Hungerspelen? Men jag håller verkligen med dig om att det är sjukt fina namn 6 okt, 2011 18:58 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: Mina två favoriter just nu är Emmett och Katniss ^^ Twilight och Hungerspelen? Men jag håller verkligen med dig om att det är sjukt fina namn Namnet Emmett har jag haft en crush på sen lååångt innan Twilights tid, men ah Katniss är väl ganska självklart ett Hungerspelen namn x)
6 okt, 2011 19:00 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: Mina två favoriter just nu är Emmett och Katniss ^^ Twilight och Hungerspelen? Men jag håller verkligen med dig om att det är sjukt fina namn Namnet Emmett har jag haft en crush på sen lååångt innan Twilights tid, men ah Katniss är väl ganska självklart ett Hungerspelen namn x) Jag hade aldrig hört talas om Emmett innan twilight x'( Jag skulle kunna tänka mig att pryda en av mina (och Darrens lol xD ) framtida ungar med det, men alla skulle förknippa det med twilight 6 okt, 2011 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen