Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kunna ge bort pengar?

Forum > Mugglarportalen > Kunna ge bort pengar?

1 2 3 4
Användare Inlägg
sabiiiinee
Elev

Avatar


Skrivet av mariastygbit:
jag tycker byta kort idén va bäst !
Skrivet av mariastygbit:
jag tycker byta kort idén va bäst !
aaaa ja mee men att få pengar av olika tävlingar är oxå bra

Gryffindor<3<3

15 sep, 2010 19:31

Oskan
Elev

Avatar


Vad skulle det va för tävlingar då? Har ni några idéer så kan ni ju alltid skicka det till Erfa!

"May the force be equal to mass times acceleration"

18 sep, 2010 00:19

APELSiiN
Elev

Avatar


Oskan Det kan vara egna tävlingar eller ja man kan skänka bort om någon hjälpt tex mig med en fråga

Det hade jag använt det till.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

18 sep, 2010 20:28

Oskan
Elev

Avatar


Jo, kanske det! Men om ngt ska hända så får du nog skicka ett meddelande till Erfa, men just nu hade han att göra i skolan, så det lär ta ett tag!

"May the force be equal to mass times acceleration"

18 sep, 2010 21:57

dani
Elev

Avatar


Ja, att vinna pengar i tävlingar och byta kort låter som superbra idéer men att kunna ge bort pengar mellan olika användare verkar inte lika bra med tanke på att då kan man skapa 10 användare, spela frågesporten tre gånger på varje och sen föra över pengarna till ett och samma konto...

25 sep, 2010 16:07

Cindy Lewis
Elev

Avatar


Man borde ju kunna byta korten lungt?!

"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått."

1 okt, 2010 18:19

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av dani:
Ja, att vinna pengar i tävlingar och byta kort låter som superbra idéer men att kunna ge bort pengar mellan olika användare verkar inte lika bra med tanke på att då kan man skapa 10 användare, spela frågesporten tre gånger på varje och sen föra över pengarna till ett och samma konto...


Men det kan man väl fortfarande göra för att skaffa poäng till sitt elevhem? Men Erfa kan lätt kolla IP:n annars om någon håller på med något sådant fuffens... Förresten så får man mer pengar av Hänga Harry än Frågesporten, så det argumentet håller inte

"May the force be equal to mass times acceleration"

1 okt, 2010 19:23

dani
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Förresten så får man mer pengar av Hänga Harry än Frågesporten, så det argumentet håller inte


Om man klarar många frågor så får man mycket pengar Men jag tycker bara att det verkar klart onödigt att ge och ta pengar till och från varandra... Varför, liksom?

1 okt, 2010 21:59

Claus Ricardstone
Elev

Avatar


Bra ide

31 jan, 2012 19:19

Borttagen

Avatar


Hm håller med om att det var en bra idé! Men tänk isånnafall om någon kom på erat lösenord och gav bort alla pengar?? Tänkte bara formulera mig kort

31 jan, 2012 19:30

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > Kunna ge bort pengar?

Du får inte svara på den här tråden.