Tandborstar :D
Forum > Off Topic > Tandborstar :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grön! Byter tandborste typ var tredje vecka om inte oftare, lol, men nu är den grön. :> HATAR att ha blåa tandborstar.
5 okt, 2011 15:54 |
|
Borttagen
|
En grön-vit och en blå-vit eltandborste C:
Om någon av mina kompisar är sjuka, brukar jag och mina kompisar alltid ringa åt den sjuka och fråga "Vill du köpa tandborstar?" med överdrivet glad röst, hehe... (Random.) 5 okt, 2011 15:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 5 kl. 16:09
|
|
Katla
Elev |
En blå-vit eltandborste.
♏︎ 5 okt, 2011 16:01 |
|
Thud
Elev |
Svart och vit med små Tim Burton-aktiga figurer på
Run run Rudolph, Santa's gotta make it to town 5 okt, 2011 16:09 |
|
Knizzlare
Elev |
5 okt, 2011 16:15 |
|
superman
Elev |
På tal om tandborstar så har min kompis lillasyster har en tandborste som sjunger Justin Bieber-låtar, haha...
Men min är i alla fall ljusblå och tjock. Jag har nästan alltid blåa tandborstar 5 okt, 2011 16:17
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 5 kl. 16:17
|
|
JoLizz
Elev |
5 okt, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Har olika hela tiden, jag bara slarvar bort mina. Senaste gången var igår... .____.
5 okt, 2011 16:51 |
|
Noctum
Elev |
5 okt, 2011 16:59 |
|
Unique
Elev |
5 okt, 2011 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen