Jedward har blivit Harry och Draco!
Forum > Off Topic > Jedward har blivit Harry och Draco!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 okt, 2011 21:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahahha! Kul att "Draco" har en gryffindor kappa xD
"Die Draco!" *Dör* 4 okt, 2011 22:44 |
|
adliitam
Elev |
4 okt, 2011 22:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
och visst är det en ravenclaw-slips? kan inte ta fram klippet och bekräfta min tidigare uppfattning av slipsfärg men visst var det så? xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 okt, 2011 22:55 |
|
Danzi
Elev |
Asså så söt: http://www.youtube.com/watch?v=JuikRHRCYo8&feature=player_embedded
Han skulle ju fan passa i rollen som Harry, haha ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
5 okt, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Asså så söt: http://www.youtube.com/watch?v=JuikRHRCYo8&feature=player_embedded Han skulle ju fan passa i rollen som Harry, haha "I need to find Harry Potter, Oh wait! I am Harry Potter!" Älskar att Edward var värsta berättaren, han skulle ju passa som det liksom ♥ Denna är också söt: http://www.youtube.com/watch?v=Nwz9yEPdKgM&feature=related "He fall and hurts himself" 5 okt, 2011 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen