Hur skulle era kompisar beskriva er?
Forum > Off Topic > Hur skulle era kompisar beskriva er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
4 okt, 2011 21:28 |
|
Celebikai
Elev |
4 okt, 2011 21:28 |
|
Elley
Elev |
-Bossig (Stämmer antagligen)
-Hyper (stämmer definitivt) -Snäll (Hoppas stämmer) -Mogen (Beror nog på sammanhanget) -Intelligent (Lagom, mitt andra namn) -Söt (Don't ask, jag håller inte med) -Känslig (Antagligen) -Anorexia barn ( det värsta tänkbara som folk ändå kallar mig) -Utåtriktad (Ingen kommentar) -Pratglad (Ja, i vissa fall) -Blyg (hur det kan passa ihop med utåtriktad har jag aldrig förstått) -Pratar för mycket om Harry Potter, bryr sig för mycket om Harry Potter och kan för mycket om Harry Potter. (Ta bort "för mycket" så visst) Kanske lägger till mer sedan, jag har lite av en delad personlighet...
http://nouw.com/ellenfelixson/
4 okt, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
Mina bästisar:
-Konstig -Pratig(Ibland kanske..) -Söt/vacker(Förstår verkligen inte hur dom kan tycka det.) -Snäll -Flummig -Databeroende(Antar det. ._.' -Blyg(Typ mot alla förutom mina bästisar :3) -Lyssnar på musik för ofta(So true.. Men jag kan inte rå för att jag älskar musik.) -Säger dessa ord för mycket:'Asså, typ, bah, meh, ameh, eh, okej, normalt, men ååh, jag dör, han/hon/jag bah. (Tyvärr, så håller jag med dom om det. Men det är mitt sätt att prata på så..Deal with it.) I stort sätt alla förutom mina bästisar: -Snäll -Blyg -Tystlåten(Ja, jag är tyst, men bara på lektioner.) -Pluggis/kan allt(Håller verkligen inte med, det är något alla bara inbillar sig.) -Annorlunda(I guess so..) -Bokmal/boknörd(Ehm, nej. Det är något dom tror för att dom tror att jag är en pluggis. Men nej. Jag gillar att läsa om det är en bra bok, men jag är ingen bokmal.) .. :3 4 okt, 2011 22:04 |
|
childhoodlight
Elev |
Mina bästa vänner:
- Galen (really, jag kan vara både en lugn men person men även en galen hahaha) - Omtänksam - Stöttande - Vacker/fin/söt/snygg - Kreativ - Utåtriktad och social - Inspirerande - Rolig - Underbar - Musikberoende - Ambitiös - Fastnar lätt för saker (så som band, serier etc) - Hjälpsam - Bra lyssnare - Allmänt trevlig Folk som känner mig: - Snäll - Kreativ - "Mig själv" (sättet jag klär mig på, uttrycker mig på etc) - Utåtriktad - Glad (haha man kan inte undangå att jag ler typ hela tiden i korridorerna...)
5 okt, 2011 20:33 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Mina närmaste vänner:
- bra på musik - bra på engelska - väldigt nördig - rolig Andra människor: - besserwisser - tråkig - jobbig c: ![]()
5 okt, 2011 20:38 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Stämmer så.Mina närmaste vänner: - bra på musik - bra på engelska - väldigt nördig - rolig Andra människor: - besserwisser - tråkig - jobbig c: Mig: Pratig Flummig Snäll ... Agnes help?
5 okt, 2011 22:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Från de flesta håll (klasskamrater, arbetskamrater, hemsidefolk, anndra random)
- Glad och positiv - Schysst - Höga krav på sig själv - Hjälpsam - Nördig Från närmsta vänner - Tjötar om allt möjligt knäppt - Rolig - Charmigt konstig Från klasskamrater och arbetskamrater - Annorlunda - Knäpp - Udda ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 okt, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
Här kommer mer beskrivningar om mig från vänner och familj och uteliggaren i Jakan centrum!
* Clown * Imitations expert * Provokatör * Liberal * Läskig flicka * Marie Antoinette wannabe * Elak * World domination * Ateist * Aktivist * Fighter * Realist * Gretchen * Sekreterare Några ord håller jag inte med om men så beskriver folk mig :s 6 okt, 2011 01:55 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Mina kompisar skulle nog beskriva mig som
*Knäpp *Flummig *Lätt irriterad *Omtänksam *Smart *Konstig *Teaterapa *Linslus *Efter *Snäll *Rolig
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
6 okt, 2011 06:37 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen