Emma Watson > ny hårfärg
Forum > Harry Potter > Emma Watson > ny hårfärg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
En äkta Weasley då
3 okt, 2011 20:01 |
|
Borttagen
|
Fint, fast jag föredrar nog den gamla!
3 okt, 2011 20:04 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av childhoodlight: 'Skrivet av SweetSweet: Ja, vackert! Tänkte färga till den fast mörkare. Jag tycker att hon passar i sin korta frisyr, men också i sin långa! Håret har ju däremot börjat växa ut nu. Undra om hon vill ha långt hår igen? :> Japp hon har sagt att hon har ångrat sig och hon önskar att hon hade långt hår igen 3 okt, 2011 20:14 |
|
Danzi
Elev |
3 okt, 2011 20:27 |
|
Fridamariana
Elev |
Åh, jättefint såhär å hösten, vill också färga nu x)
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 3 okt, 2011 20:30 |
|
Knizzlare
Elev |
3 okt, 2011 20:30 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Maharajah: Skrivet av childhoodlight: 'Skrivet av SweetSweet: Ja, vackert! Tänkte färga till den fast mörkare. Jag tycker att hon passar i sin korta frisyr, men också i sin långa! Håret har ju däremot börjat växa ut nu. Undra om hon vill ha långt hår igen? :> Japp hon har sagt att hon har ångrat sig och hon önskar att hon hade långt hår igen har också läst det...någonstans...xD jag gillar verkligen en färgen på henne ![]()
3 okt, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Såå fint på henne!!
3 okt, 2011 20:45 |
|
Saqura
Elev |
3 okt, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fint, fast jag föredrar nog den gamla! Ja, det såg mer "naturligt" ut med den gamla hårfärgen, men hennes nya är också fin. 3 okt, 2011 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen