7000
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
3 okt, 2011 18:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Nice!
3 okt, 2011 18:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Stryk "kanske" så har du svaret!
3 okt, 2011 18:23 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Hmm liten spammig tråd det är bara massa grattis och awsome och delvis så är det en liten onödig tråd!!!!
3 okt, 2011 18:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Hmm liten spammig tråd det är bara massa grattis och awsome och delvis så är det en liten onödig tråd!!!! Faktiskt. Men jag kan förstå det, skulle också vara glad/stolt om jag fick 7000. 3 okt, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Grattis, men jag tycker ändå att det kan vara lite... Mysko att göra en tråd om det. :c
Sorry. D: MEN GRATTIS IALLAFALL. 3 okt, 2011 18:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Hmm liten spammig tråd det är bara massa grattis och awsome och delvis så är det en liten onödig tråd!!!! Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Tonks-nea1: Hmm liten spammig tråd det är bara massa grattis och awsome och delvis så är det en liten onödig tråd!!!! Faktiskt. Men jag kan förstå det, skulle också vara glad/stolt om jag fick 7000. Skrivet av Borttagen: Grattis, men jag tycker ändå att det kan vara lite... Mysko att göra en tråd om det. :c Sorry. D: MEN GRATTIS IALLAFALL. Personligen tycker jag att det är okej att göra en sådan här tråd när folk får skrapa trådar om att de är sjuka eller har tråkigt. Tack till alla andra in which way, you are lovely
3 okt, 2011 19:03
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 3 kl. 19:09
|
|
The Noble Lion
Elev |
3 okt, 2011 19:06 |
|
childhoodlight
Elev |
TAAACK
EDIT: eh varför är acciorons inlägg raderade? Hon har inte raderat dem själv? Och om någon prefekt trodde att hon var seriös så var hon inte det; vi är bästa vänner och hon menade inget illa, haha.
3 okt, 2011 19:08 |
|
accioron
Elev |
Prefekter: Jag hatar inte childhoodlight, lovar! Vi skojade bara lite
3 okt, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen