Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 okt, 2011 12:05 |
|
Celebikai
Elev |
2 okt, 2011 12:09 |
|
ikka
Elev |
Jag antar att du har nutella på mackan? Eller bara nutella? :o ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 okt, 2011 12:10 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av Roretta: Skrivet av Cyachi: ...Det där gills väl inte! Även om oboy är världens godaste så är det självklart onyttigt <//3 Jag är en sån som brukar skippa frukosten, på grund av att jag hellre sover lite längre. Dock så "åt" jag frukost idag! Ett glas med Óboy, omnom. ♥ Haha nej, det är inte världens bästa frukost kanske. 2 okt, 2011 12:11 |
|
axel
Elev |
jag gillar nutella men äter de aldrig det är inte bra för tänderna
2 okt, 2011 12:13 |
|
Borttagen
|
åh, så grymt gott! 2 okt, 2011 12:13 |
|
Ida S
Lärare |
Jag äter alltid frukost, blir helt enkelt för hungrig annars.
I morse när jag kom in i köket sa dock mamma "Vi har lite dåligt med bröd..." vilket betyder att vi inte har en brödskiva i hela huset :< så det blev lite äppeljuice och en kanelbulle, hehe. Äter helst smörgåsar till frukost, men är inte så kräsen. Allt som går fort duger "we live together, and harry does all the cooking." 2 okt, 2011 12:15 |
|
Danzi
Elev |
Jag är riktigt dålig på att äta frukost. Orkar helt enkelt inte att gå upp på morgonen för att göra i ordning frukosten.. men jag vill verkligen förbättra mig!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
2 okt, 2011 12:18 |
|
Celebikai
Elev |
2 okt, 2011 12:20 |
|
Borttagen
|
Skulle inte kunna överleva utan frukost haha.. Jag är alltid vrålhungrig på mornarna :p
Min frukost brukar bestå av någon macka och ett glas oboy, ibland kokar jag eller steker ägg också. Kan hända att jag tar en banan till frukost med eheh. 2 okt, 2011 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen