Har du sett ugglor på riktigt?
Forum > Off Topic > Har du sett ugglor på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
1 okt, 2011 21:52 |
|
Knizzlare
Elev |
Nej, det har jag tyvärr inte, men skulle gärna vilja, en med ett brev i näbben, ett Hogwartsbrev, ett Hogwartsbrev till mig.
![]()
1 okt, 2011 22:02 |
|
liiiinneaa
Elev |
En gång!
Det var typ ''Shit! En uggla! GAAAAH VA COOLT!!!'' hehehehe natthumor... 1 okt, 2011 23:56 |
|
Grace
Elev |
Jag såg en stor uggla, tror det var en berguv, mitt i natten någon gång när vi åkte bil. Men det vore förstås roligare att se en uggla med ett brev från Hogwarts...
All people smile in the same language <3 2 okt, 2011 00:23 |
|
f00nt
Elev |
Va en som bodde på våran tomt ett tag : ) men sen jagade katten bort den ¨/
2 okt, 2011 00:32 |
|
Fang
Elev |
Flera gånger när jag har varit på Järvzoo. Och så har jag sett en vild nån gång. Kommer inte ihåg vart eller när.
2 okt, 2011 09:42 |
|
Smile
Elev |
Aa, på skansen :-P
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
2 okt, 2011 09:46 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort det en gång när jag var i Karlskrona.
Det var med min farbror som jag såg den med. 2 okt, 2011 09:54 |
|
Salazar1
Elev |
Kanske någon gång. Tror dock inte det men jag skulle vilja
Slytherin Pride 2 okt, 2011 09:56 |
|
Katla
Elev |
Har sett många! På en skylt mitt ute på blanka dagen satt en uggla och kollade på mig (;D), och så har jag förstås sett många på djurparker, så många som jag besökt.. Även i min trädgård har det flaxat omkring några ibland.
♏︎ 2 okt, 2011 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen