Julianne Lockhart [SV]
Forum > Fanfiction > Julianne Lockhart [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ah, bra!!
3 okt, 2011 16:31 |
|
Hermione626
Elev |
3 okt, 2011 17:52 |
|
tite
Elev |
Jag har redigerat ett tidigare inlägg, missa inte
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 6 okt, 2011 17:46 |
|
Katla
Elev |
6 okt, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Hahah xD HÅller med!
6 okt, 2011 19:38 |
|
tite
Elev |
Kapitel 4
Julianne drog efter andan och ändrade sig med en gång, eftersom Frederika var i sitt rum. Hon slog händerna för munnen i ett försök att stoppa det plötsliga ljudet, men försent. Det verkade som tur var som att Frederika inte hade uppfattat lätet. Hon lade ifrån sig brevet och pallade upp kuddarna i ett försök att kunna sitta lite bekvämare. När hon lutade sig tillbaka så tog hon upp brevet igen och fortsatte stirra som förlamad. Vadå uggla? Om ugglor var vanliga i trollkarlsvärlden så skulle hon definitivt skaffa en! Julianne bestämde sig ganska snabbt för att ingen av hennes adoptivföräldrar skulle gilla det, men hade hon något val? Hon kröp ut med brevet hårt i handen och gick ut i köket eftersom vardagsrummet var ockuperat av glasmästaren. Där satt Mr och Mrs Johnsson och småpratade. Det kanske inte blir så farligt, tänkte hon, och gick fram mot mahogny-bordet med tillhörande stolar i samma material. "Uhm... jag har fått ett brev..." sade Julianne och såg skamset ner på sina fötter. Vist kunde hon väl komma med något bättre? "Jaha." sa Jonathan ointresserat och gav henne inte ens en blick. Julianne hade tänkt sig ett lite mer uppskattat svar eftersom hon inte riktigt brukade få brev. "Men Jonathan, flickan har aldrig någonsin fått ett brev!" svarade självklart Johanna. "Nejmen, vem är det ifrån nu då?" undrade Jonathan. "Jo... det är ifrån... Hogwartsskolaförhäxkonstochtrolldom!" nästan skrek Julianne. Kan inte skriva mer nu, ska titta på Tarzan x3 Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 27 nov, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
GRYMT!!!
27 nov, 2011 19:49 |
|
tite
Elev |
nja...
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 28 nov, 2011 09:18 |
|
Katla
Elev |
SUPERMEGAFOXXYAWESOMEHOT HUMLA!
♏︎ 28 nov, 2011 17:45 |
|
Maz Genin Milkyway
Elev |
MEN
BÄSTASTE VÄN I HELA VÄRLDEN. Y U NO BERÄTTAT FÖR MIG ATT DU KAN SKRIVA FANFICTION ? :C SÅ PRO JU. MaiuruThaAwesomeNerd<3 28 nov, 2011 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen