Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
210 - och vi har typ 'hela' skåp på en lång rad bredvid varandra, så jag har varken över- eller underskåp.
1 okt, 2011 13:56 |
|
Enchanted
Elev |
Jag har underskåp och det är verkligen jättejobbigt! jag får typ ligga på golvet för att kunna nå mina grejer
1 okt, 2011 13:57 |
|
Losa
Elev |
Skrivet av Enchanted: Jag har underskåp och det är verkligen jättejobbigt! jag får typ ligga på golvet för att kunna nå mina grejer Förstår det.. Jag tyckte det var jättejobbigt att ha underskåp i sjuan, och då var jag liksom... Kort. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 13:58 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av whirlwinds: 210 - och vi har typ 'hela' skåp på en lång rad bredvid varandra, så jag har varken över- eller underskåp. Lyllo! :o Fast jag(vi) har så på idrotten och på dansen iaf ![]()
1 okt, 2011 13:58 |
|
sweetfia
Elev |
Jag har överskåp jag tror nr 27, kommer inte ihåg
1 okt, 2011 14:00 |
|
Katla
Elev |
Har underskåp, är så liten och ynklig så jag får PLATS i det. ;O
25.22 (Alla på den rad med skåp som jag har skåp på börjar med '25' ♏︎ 1 okt, 2011 14:35 |
|
Latmask
Elev |
Jag har ett stort skåp, alltså ingen över/under. Tror det är nr 98. Fast skåpen omnumrerades förra året typ så nu står det 665 också. Eller 667. Vet inte.
1 okt, 2011 14:41 |
|
expelliarmus
Elev |
1 okt, 2011 14:46 |
|
Borttagen
|
Under, 146 I think....
Är näst kortast i klassen och människan som har över mig är näst längst i klassen och är typ 180 -190 cm... -.- 1 okt, 2011 14:55 |
|
ninja
Elev |
Jag har inte fått något skåp än
1 okt, 2011 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen