Pratar folk fortfarande i telefon?
Forum > Off Topic > Pratar folk fortfarande i telefon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roretta
Elev |
Nej. Eller jo om det är serius tiem.
Berits hand touched fried chicken. /proud 29 sep, 2011 19:18 |
|
evut
Elev |
Sjukt jobbigt när man inte kommer på något att säga, liksom: "mmmh......." så vågar man inte lägga på haha, bättre med sms/irl tycker jag!
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
29 sep, 2011 19:41 |
|
Emily
Elev |
Nja, ibland. SMSar mest.
"I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
29 sep, 2011 19:43 |
|
Celebikai
Elev |
sms har tagit över x3
Jag messar med mina vänner tills jag inte har kvar pengar på mobilen. eh. Och nu har en av mina vänner flyttat till stockholm. Så jag kommer nog messa mycket med henne x3 Btw, jag klarar inte av att prata i telefon :C ![]()
29 sep, 2011 19:49 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag älskar verkligen att prata i telefon, men gör det inte så ofta. Ingen ringer längre, förutom Ingrid
Men alla andra kompisar skickar bara massa SMS
29 sep, 2011 19:56 |
|
Nintendo64
Elev |
hahaha, jag ringer aldrig till någon..jag smsar till alla och alla smsar mig! det är urbra tycker jag eftersom jag hatar att prata i tele
dom enda som typ ringer mig är min familj, men inga andra
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
29 sep, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag gillar att prata i telefon/mobilen om kvällarna och flumma runt, men gör inte det så ofta.
29 sep, 2011 21:33 |
|
soratanaka
Elev |
När folk ringer mig så pratar jag länge. När jag ringer en annan så beror det helt på om vad det handlar om. Vanligtvis övergår man till Skype.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 sep, 2011 21:35 |
|
kinshaw
Elev |
För några år sedan snackade jag ALLTID i tele. Jag gjorde typ inget annat på min fritid känns det som... haha. Smsade också en hel del då. Med åren har det minskat väldigt mycket. Nu har jag dock kommit in i en liten telefon period tack vare två kompisar. Både ringer och smsar de.
Kan faktiskt ärligt säga att jag saknar att snacka i telefon, eller iaf de jag brukade snacka med, då vi knappt har kontakt idag. ![]()
29 sep, 2011 23:17 |
|
Cyachi
Elev |
Har en vän som jag pratar med i telefon typ hela tiden, jättemysigt. ♥ Slutade vårt senaste samtal för runt en kvart sen, vi pratade i en och en halv timma.
Men annars pratar jag mest med folk via facebook. 30 sep, 2011 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen