Spelat någon HP låt?
Forum > Off Topic > Spelat någon HP låt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cinnamonagouti
Elev |
Den enda jag har spelat på lektion (piano) är Hedwig's Theme, men jag har spelat andra också fast själv hemma och inte för lärare :p
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 1 okt, 2011 09:29 |
|
Borttagen
|
Jag försökte spela Buckbeak's flight på pianot en gång, men det gick inte så bra x)
1 okt, 2011 09:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen