Otur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Salazar1: Vissa grejer kan bara hända mej....x) En gång var vi för typ två veckor sen och fiskade småkryp i i en stor damm med fiskar och sånt. Vattnet var inte precis rent. Och vem trillade nästan i två gånger? Jo..JAG Vem var det som satte sig på trädet som lutade ut över vattnet och den nästan knäcktes? Jo....JAG Allt händer mej!! Bra att du inte ramlade dock.
27 sep, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Jag har haft otur hela veckan. Jag fick alla fel i alla ämnen förutom spanska och idrott.
27 sep, 2011 18:09 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Hehe, det skulle inte förvåna mej x) En gång när jag var på sova-över-läger med klassen vadade jag och några andra i en sjö. ( fin sjö.. Skrivet av Salazar1: Vissa grejer kan bara hända mej....x) En gång var vi för typ två veckor sen och fiskade småkryp i i en stor damm med fiskar och sånt. Vattnet var inte precis rent. Och vem trillade nästan i två gånger? Jo..JAG Vem var det som satte sig på trädet som lutade ut över vattnet och den nästan knäcktes? Jo....JAG Allt händer mej!! Bra att du inte ramlade dock. )Och vem var det som snubblade så att huvudet också kom under ytan? jo JAG! ( vi hade kläder på oss ) Slytherin Pride 27 sep, 2011 18:16 |
|
superman
Elev |
Jag är extremt klumpig och råkar göra sönder saker hela tiden
27 sep, 2011 18:17 |
|
Salazar1
Elev |
Är vi tvillingar??
Slytherin Pride 27 sep, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
känner otur hela tiden o.o
jag tappar bort saker hela tiden, missar alltid tåg/bussar/flygplan och sånt. men ett perfekt exempel skulle väll vara.. jag hade brutit armen efter att ha fallit ner för ett träd 27 sep, 2011 18:36 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Borttagen: DET är höjden av otur!!! Jag har ju ofta otur men jag har faktiskt aldrig brutit något. Glad är jag för det men sträckta knän har jag fått nog av!känner otur hela tiden o.o jag tappar bort saker hela tiden, missar alltid tåg/bussar/flygplan och sånt. men ett perfekt exempel skulle väll vara.. jag hade brutit armen efter att ha fallit ner för ett träd Slytherin Pride 27 sep, 2011 18:41 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av leumas vän: Ähum, jag halkade in under vår bil en gång. XD Hur fasen lyckades du?! Det vet jag inte. XD 27 sep, 2011 21:11 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av leumas vän: Ähum, jag halkade in under vår bil en gång. XD Hur fasen lyckades du?! Det vet jag inte. XD HAHA det har jag också gjort !! det är inte så svårt som det låter! ![]() ![]()
27 sep, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
Jag vet faktiskt inte...
Jag vinner alltid i lotton, och de irriterar andra så det kan man väl kalla för otur? 27 sep, 2011 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



)


Mugglarportalen