Favoritväder?
Forum > Off Topic > Favoritväder?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
27 sep, 2011 15:43 |
|
IamAK
Elev |
det beror på vad jag känner för den dagen. men oftast soligt, fast inte för varmt.
27 sep, 2011 15:45 |
|
Borttagen
|
Soligt och lagom temperatur. Svalt ska de va ;D
27 sep, 2011 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen