Failad hårfärg?
Forum > Off Topic > Failad hårfärg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Jag har färgat en slinga i mitt hår, tre gånger. (EN sådan snygg bred vid luggen)
Första gången blev det SJUKT BRA! Andra gången blev det inte brunt utan typ grått/grunt.. Tredje gången såg den ut att vara bajsbrun.. NU ÄR FÄRGEN BORTA! YEY! Och jag tänker itne riskera mitt vackra blonda hår igen. (Fast det är inte så vackert.. BUt what ever!)
Tumblr.
26 sep, 2011 16:07 |
|
linnvendela
Elev |
Försa gången jag färgade mitt hår (Permanent) så blev det rosa istället för brunt för att jag hade i det för kort tid... Men andra gången jag färgade blev det bra och det har fortsatt med att gå bra. Har inte klantat mig igen men jag känner på mig att jag snart kommer att göra det...
Jaha. 26 sep, 2011 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen