Hej då mugglis!
Forum > Off Topic > Hej då mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dante
Lärare |
Jag hoppas att det flyter på fint, och se till att ta den tid du behöver! Mugglis försvinner inte och kommer självklart välkomna dig tillbaka.
25 sep, 2011 18:32 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
25 sep, 2011 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Mugglis is always here to welcome you home. *Mugglis will always be there to welcome you home. 25 sep, 2011 18:50 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
25 sep, 2011 18:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
We'll miss you so much! Du är en stor del av mugglis finis, det kommer kännas tomt utan dig, men du är så välkommen tillbaka! ♥
![]()
25 sep, 2011 18:56 |
|
Salazar1
Elev |
Men Lunis♥
Have a good time. It's not Mugglis without you Slytherin Pride 25 sep, 2011 18:57 |
|
Luna 1
Elev |
Tack allihopa, ni får mig tårögd!
LolligaLuna: Vi får hålla kontakten genom sms, key? expelliarmus: Thank you, I will remember that!
Tumblr.
25 sep, 2011 19:25 |
|
Ginnyy
Elev |
Åh, jag kommer sakna dig! Du är verkligen en av de härligaste personerna här.
Ta alla tid du behöver, sen är du hjärtligt välkommen tillbaka! Puss på dig ♥
25 sep, 2011 19:31 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Åh, jag kommer sakna dig! Du är verkligen en av de härligaste personerna här. Ta alla tid du behöver, sen är du hjärtligt välkommen tillbaka! Puss på dig ♥ Men gud tack, tack, tack! Kommer sakna dig också!
Tumblr.
25 sep, 2011 19:38 |
|
Cyachi
Elev |
Åh, kommer sakna dig tjejen.
25 sep, 2011 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen