Ditt starkaste ämne?
Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Woop woop min engelskalärare sa till mig att jag ligger på högst nivå i klassen när det gäller engelska! Inte för att jag brukar jämföra mig med andra och så, men det var ändå askul att höra ^^
24 sep, 2011 17:15 |
|
baramin
Elev |
Musik, engelska och svenska, tror jag.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 sep, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Engelska, helt klart, SO är också ett ämne jag är riktigt bra på
24 sep, 2011 17:18 |
|
leumas vän
Elev |
24 sep, 2011 17:19 |
|
Borttagen
|
Musik, engelska, svenska och bild och jag känner för det xd
24 sep, 2011 17:28 |
|
Margaret
Elev |
Engelska, skulle jag nog säga. Jag har bara ett MVG nu på gymnasiet hittills, och det är i Engelska B.
Annars är det nog de mer praktiska ämnena jag är bäst på. Och kanske Historia också. ![]()
24 sep, 2011 17:33 |
|
childhoodlight
Elev |
24 sep, 2011 17:53 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Svenska och engelska. I min senaste text jag lämnade in på svenskan hade läraren inte skrivit någonting i texten (på andras hade hon rättat, lagt till saker, skrivit förslag på variationer osv) men min var likadan och så hade hon skrivit i slutet att jag var ett "riktigt författarsnille", haha... och engelskaboken är så galet enkel, är snart färdig med den, då ska jag få börja med sjuans
![]()
24 sep, 2011 17:56 |
|
expelliarmus
Elev |
24 sep, 2011 18:17 |
|
Blaire
Elev |
24 sep, 2011 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen