Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
^ Vi var 13 i min förra klass, och på min förra skola har det gått en klass som det typ var 7 pers i x3 (om du mena att dom var få asså, heh
childhoodlight: Fin du blev på bilden! Celebikai: Gud vad söt du är! ![]()
24 sep, 2011 12:22 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Haha ja det är jag! Jag tänker inte peka ut honom, det skulle vara taskigt och jag vill inte hänga ut någon. : ) jo, i för sig...tänkte inte så. det va nog en dum fråga. 24 sep, 2011 12:25 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ^ Vi var 13 i min förra klass, och på min förra skola har det gått en klass som det typ var 7 pers i x3 (om du mena att dom var få asså, heh childhoodlight: Fin du blev på bilden! Celebikai: Gud vad söt du är! Oj oj oj o: Jag kommer ihåg i tvåan, då var vi 14 i min klass haha! Grymt få. Nu är vi 31 stycken i min klass, kulkul :> Och tack för komplimangen förresten! Jag tycker inte att jag blir så lyckad på klassfoton, så det värms
24 sep, 2011 12:27 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Knizzlare: ^ Vi var 13 i min förra klass, och på min förra skola har det gått en klass som det typ var 7 pers i x3 (om du mena att dom var få asså, heh childhoodlight: Fin du blev på bilden! Celebikai: Gud vad söt du är! Oj oj oj o: Jag kommer ihåg i tvåan, då var vi 14 i min klass haha! Grymt få. Nu är vi 31 stycken i min klass, kulkul :> Och tack för komplimangen förresten! Jag tycker inte att jag blir så lyckad på klassfoton, så det värms Aa, haha Vi är 23 nu Hihi, varsågod ^w^ ![]()
24 sep, 2011 12:43 |
|
annawpotter
Elev |
Vi tog till skolkatalogen igår. Förra året tog det 7 månader eller nått för oss att få den, vi får se om det tar lika lång tid i år
![]()
24 sep, 2011 12:48 |
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2011 12:50 |
|
Borttagen
|
Vi har först 29:e
24 sep, 2011 12:52 |
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2011 13:09 |
|
Elley
Elev |
Vi är 12 stycken i min klass, 88 stycken på hela skolan ^^
På mina kusiners skola går det ca. 30 elever och det är en 1-2-3a och 4-5-6a :'3
http://nouw.com/ellenfelixson/
24 sep, 2011 13:10 |
|
Knizzlare
Elev |
24 sep, 2011 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen