Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

1 2 3 4 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Ginevra Potter
Elev

Avatar


Jag hatar henne! Hon dödade Sirius!

23 sep, 2011 17:19

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Ginevra Potter:
Jag hatar henne! Hon dödade Sirius!

Oj oj oj, det där var starka ord det!

♏︎

23 sep, 2011 17:38

Borttagen

Avatar


Egentligen tycker jag inte om henne. Fast i filmen gör jag det. Vet inte varför, men tror att det är på grund av att Bonham Carter gör en så bra jobb.

23 sep, 2011 17:53

Borttagen

Avatar


she killed Sirius Black
och njuter av det och skriker
I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, hahahahe are you coming to get me, hahahehe
I killed Sirius Black, I killed Sirius Black

hon är så grym

23 sep, 2011 18:03

Miss.Aprikos
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Borttagen:
she killed Sirius Black
och njuter av det och skriker
I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, hahahahe are you coming to get me, hahahehe
I killed Sirius Black, I killed Sirius Black

hon är så grym


Ja, verkligen. Hon är bara ond och hon njöt när hon dödade Sirius.
Hon är bara läskig och ond, och jag är faktiskt god.

23 sep, 2011 18:09

joel9324
Elev

Avatar


Hon skrattar läskigt, men hon är FUL

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

23 sep, 2011 18:25

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag tycker inte direkt om henne, men vissa kanske gillar henne i filmen för att Helena Bonham Carter är en bra skådis? I allmänhet tycker jag att hon är ett bra exempel på en riktig psykopat!

23 sep, 2011 18:27

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Ginevra Potter:
Jag hatar henne! Hon dödade Sirius!

Oj oj oj, det där var starka ord det!

Fast det är väl inte så konstigt att Ginevra Potter hatar henne med tanke på all orskak hon har skapat?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 sep, 2011 19:20

Nintendo64
Elev

Avatar


hur kan man inte tycka om henne!!??
hon är allt, och en av de coolaste karaktärerna som finns!
I LOVE HER! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2F2169z.gif “Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”

23 sep, 2011 19:32

scarhead
Lärare

Avatar


tycker hon både är en hemsk och cool karaktär, men går fortfarande inte att tänka på allt hon har gjort. hon dödade sirius, en av harrys fadersfigurer, och hon var med och torterade nevilles föräldrar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

23 sep, 2011 19:42

1 2 3 4 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Du får inte svara på den här tråden.