Det värsta/bästa
Forum > Off Topic > Det värsta/bästa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Bästa: Inget
Sämsta: Tråkigt väder det regnar och är mulet hela tiden Äcklig skolmat. Det var nån äcklig gratäng och kött-klumpar. Tråkigt på idrotten. En sak vi gjorde var kul, men resten BLÄ! Vi hade världens jobbigaste lärare en lektion Sista dagen jag ser mina vänner den här veckan. Jag ska till London imorgon ju! Är väääldigt trött. Har sovit dåligt varje natt. Har somnat mellan 11.30-01.30 varje natt!. Jag var nära att försova mig, jag hade glömt ställa klockan, men jag kom på det sen i alla fall! Min kompis glömde blockflöjten så hon kunde inte vara med och spela. Hon är typ den roliga i gänget, så lektionen blev inte lika kul som vanligt. Vi fick typ ingen lunchrast, ovanligt kort var den i alla fall. Vi fick vara i skolan längre för att vi hade blockflöjt. Blockflöjt är kul, men jag vill hellre ha det på skoltid Så jag har inte haft den bästa dagen idag
20 sep, 2011 20:15 |
|
Borttagen
|
Det värsta - vi har sjukt mkt läxor nu i sjuan och det slog mig just idag...
Det bästa - repade med mitt band och vi hade asflumm ^^ 20 sep, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Värsta- Satt uppe så länge att jag var jättetrött på morgonen.
Bästa- Vi slutade 2 idag och jag blev otroligt nöjd med min frisyr. 20 sep, 2011 20:40 |
|
adliitam
Elev |
Bästa - klippte mitt hår, åt thai buffe, mamma köpte trosor, sockar, en bh, veckorevyn, sugrör och citroner åt mig
Värsta - att kolla på folk som glömmer texten på idol! ![]() ![]()
20 sep, 2011 20:44 |
|
Borttagen
|
Värsta: Att jag har skadat armen
Bästa: Mycket, faktiskt. 20 sep, 2011 20:48 |
|
soratanaka
Elev |
Värsta: Ösregnet.
Bästa: "Darren Criss.. alltså, han som spelar Blaine i Kurt" - E.Ö. Gleeks: OMFG U DINT LOOOOOOOOOOOL Rest: ............ wha--? "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 sep, 2011 20:52 |
|
childhoodlight
Elev |
20 sep, 2011 20:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-20 kl. 21:09
|
|
Kintsugi
Prefekt |
Värsta: Jag glömde mitt mäss- och hyttkort i hytten efter middagen. Detta kom jag först på efter att jag gått upp från maskin efter arbetstid (närmare 200trappsteg +-)... jag springer ner i maskin igen i tron att jag glömt korten i arbetskläderna och trappar upp hela vägen igen och får hjälp av andra för att komma in i hytten där korten låg.
Bästa: Har haft en trevlig arbetsdag i maskin. Det är skönt när man med ett leende kan gå ner och utföra de mest löjligaste arbetsuppgifterna och känna att det är kul! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 sep, 2011 21:01 |
|
IamAK
Elev |
bästa: att skoldagen är kort, slutade tidigt
sämsta: en tjej i min klass som var negativ och bitchig av sig, det sprider dålig energi. och att vi har så mycket i skolan just nu. 21 sep, 2011 19:50 |
|
Somnium
Elev |
Bästa: Börjar komma långt på min SO. Har fått lite hjälp med brandtalet och bilduppgiften.
Sämsta: Gråter som fan. Skakar. Bråkar. Skriker. Vill bort härifrån. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
21 sep, 2011 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen