Vad tittar du på teven just nu?
Forum > Off Topic > Vad tittar du på teven just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Simpsons Jag! 10 gånger bättre! 19 sep, 2011 21:49 |
|
James Black
Elev |
19 sep, 2011 21:49 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: Simpsons jag gör, lätt! gillar inte family guy alls... det är bara cp och konstigt, kan vara lite roligt ibland men ändå dåligt. 19 sep, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: Skrivet av Borttagen: Simpsons jag gör, lätt! gillar inte family guy alls... det är bara cp och konstigt, kan vara lite roligt ibland men ändå dåligt. Håller med, hatar att Meg är så mobbad 19 sep, 2011 21:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Inget ^^ Jag har precis dragit bort kabeln som kopplas till antennen. Nu har jag "ingen tv" så att säga. Har inte satt på den mer än ett par minuter de senaste tre månaderna och jag tänker inte börja betala någon jäkla tv-licens om den ändå aldrig står på mer än när jag har på dvdn för att glo film/tv-serie.
När jag velat se något så har det blivit på kanalernas play-versioner online så jag kommer köra på det när intresset är uppe. Haha men när jag inte ens är intresserad av att se på finnkampen, Robinson, True Talent eller ens HIMYM på tvn vid utsatt tid så behövs inte tvn alls. - och nyheterna följer jag ombord på båten när jag jobbar och så läser jag metron på bussen och aftonbladet online (inte för att den hemsidan är så himla vettig men den är mer underhållande än andra tråktidningar). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 sep, 2011 21:54 |
|
Danzi
Elev |
19 sep, 2011 22:15 |
|
Grace
Elev |
Jag lyssnar på TV just nu... Min bror har nämligen en inspelning av Amazing race på hög volym i rummet bredvid
All people smile in the same language <3 19 sep, 2011 22:33 |
|
Smile
Elev |
haha
jag tycker oxå att Simpson är är mycket bättre än Family guy Men just nu tittar jag på Nyhetsmorgon ;(
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
20 sep, 2011 07:17 |
|
Danzi
Elev |
20 sep, 2011 07:44 |
|
Smile
Elev |
CSI Miami tittar jag på
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
22 sep, 2011 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen