Tips på prao?
Forum > Off Topic > Tips på prao?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Nu blir det jättesvårt för mig att bestämma mig för var jag ska praoa någonstans
18 sep, 2011 18:18 |
|
mellanrum
Elev |
18 sep, 2011 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ska praoa på något militärelitstyrka ute i skärgården. jag kommer dö av utmattning. MEEEEEEN snygga killar överallt :O THIS SOOOO MUCH Jag har en morbror som är chef över nåt såntdär, och ja.. om man säger såhär - jag överväger det starkt samma sak för mig, har sjukt många kontakter över hela sveriges militärbaser o.o men seriöst, alla killar där, dom är enormt stora, ser ut som fyrkanter och är bara... åh JAG BARA MÅSTE PRAOA PÅ EN MILITÄRBAS! Snygga killar, och man får gå runt i militärkläder - kan det bli mycket bättre? 18 sep, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
fett coolt :] kyrkor är så mysiga. tänka ljus överallt 18 sep, 2011 18:28 |
|
Enchanted
Elev |
Tycker inte ni att det är läskigt att praoa ensam?
18 sep, 2011 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Tycker inte ni att det är läskigt att praoa ensam? yup för vissa. jag har inte gjort det än.. men min kompis althea vågade varken ringa, gå dit eller göra något. hon kom till sin prao första dagen och sista dagen 18 sep, 2011 18:31 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ska praoa på något militärelitstyrka ute i skärgården. jag kommer dö av utmattning. MEEEEEEN snygga killar överallt :O THIS SOOOO MUCH Jag har en morbror som är chef över nåt såntdär, och ja.. om man säger såhär - jag överväger det starkt samma sak för mig, har sjukt många kontakter över hela sveriges militärbaser o.o men seriöst, alla killar där, dom är enormt stora, ser ut som fyrkanter och är bara... åh JAG BARA MÅSTE PRAOA PÅ EN MILITÄRBAS! Snygga killar, och man får gå runt i militärkläder - kan det bli mycket bättre? JAg kan inte förstå mig på vad som skulle kunna vara så attraktivt med en fyrkant, jag menar: 18 sep, 2011 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Tycker inte ni att det är läskigt att praoa ensam? Det är rätt kul, om man tänker så. Då alla åttor/nior har prao nästan samtidigt, så är det rätt stor chans att det är fler än du som praoar där just då. Du lär känna nya människor, och det blir också så att man vänjer sig, då det kommer bli så senare i livet, jag väljer ju inte en speciell linje och ett speciellt yrke för att jag ska känna någon att jobba med, typ 18 sep, 2011 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ska praoa på något militärelitstyrka ute i skärgården. jag kommer dö av utmattning. MEEEEEEN snygga killar överallt :O THIS SOOOO MUCH Jag har en morbror som är chef över nåt såntdär, och ja.. om man säger såhär - jag överväger det starkt samma sak för mig, har sjukt många kontakter över hela sveriges militärbaser o.o men seriöst, alla killar där, dom är enormt stora, ser ut som fyrkanter och är bara... åh JAG BARA MÅSTE PRAOA PÅ EN MILITÄRBAS! Snygga killar, och man får gå runt i militärkläder - kan det bli mycket bättre? JAg kan inte förstå mig på vad som skulle kunna vara så attraktivt med en fyrkant, jag menar: svampbob forevah! ![]() 18 sep, 2011 18:36 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ska praoa på något militärelitstyrka ute i skärgården. jag kommer dö av utmattning. MEEEEEEN snygga killar överallt :O THIS SOOOO MUCH Jag har en morbror som är chef över nåt såntdär, och ja.. om man säger såhär - jag överväger det starkt samma sak för mig, har sjukt många kontakter över hela sveriges militärbaser o.o men seriöst, alla killar där, dom är enormt stora, ser ut som fyrkanter och är bara... åh JAG BARA MÅSTE PRAOA PÅ EN MILITÄRBAS! Snygga killar, och man får gå runt i militärkläder - kan det bli mycket bättre? JAg kan inte förstå mig på vad som skulle kunna vara så attraktivt med en fyrkant, jag menar: svampbob forevah! Jag fattar ändå inte hur du får det till en fyrkant. XD 18 sep, 2011 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen