Barnpoäng
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om inte jag får lördagsgodis blir jag deppig.
18 sep, 2011 16:13 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Jag brukar ta en sked och ställa mig vid frysen och tjuväta massa glass ur olika paket HAR NI ALLTID FLERA PAKET GLASS I FRYSEN!? :O Skicka till mig! Yes we have! Och mina föräldrar öppnar alltid typ tre på samma gång, heaven ♥ am I making you jealous? >:-) 18 sep, 2011 16:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Jag brukar ta en sked och ställa mig vid frysen och tjuväta massa glass ur olika paket HAR NI ALLTID FLERA PAKET GLASS I FRYSEN!? :O Skicka till mig! Yes we have! Och mina föräldrar öppnar alltid typ tre på samma gång, heaven ♥ am I making you jealous? >:-) Åååh, fuuubb ![]()
18 sep, 2011 16:28 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Jag brukar ta en sked och ställa mig vid frysen och tjuväta massa glass ur olika paket HAR NI ALLTID FLERA PAKET GLASS I FRYSEN!? :O Skicka till mig! Yes we have! Och mina föräldrar öppnar alltid typ tre på samma gång, heaven ♥ am I making you jealous? >:-) ![]() FML 18 sep, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
Att jag leker ganska mycket.
18 sep, 2011 16:32 |
|
Adina
Elev |
Jag och mina kompisar sprang runt på en lekplats häromdan och klättrade på klätterväggar.
:) 18 sep, 2011 16:44 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om inte jag får lördagsgodis blir jag deppig. Jag får inte lördagsgodis längre ;___; ![]()
18 sep, 2011 16:46 |
|
Celebikai
Elev |
^ jag och min kompis var på en lekplats i onsdags, vi gungade, försökte komma upp på en konstig blå sak, och jag försökte komma ner från en klätterställning x3
![]()
18 sep, 2011 16:46 |
|
Knizzlare
Elev |
^ När jag var på väg hem från skolan för någon dag sen stannade jag till på lekplatsen och lekte lite 8-) xd
![]()
18 sep, 2011 16:47 |
|
Celebikai
Elev |
18 sep, 2011 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen