Glee 3D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Shiiiet vad snygg :O Tror jag blir tvungen till att ta min "Keep Calm And It's Gonna Be Totally Awesome"-t shirt c: "we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 22:45 |
|
Enchanted
Elev |
Ginnyy Var har du beställt din tröja du har på profil bilden? Och hur mycket kostade din supermegafoxyawesomehot t-shirt+frakt?
17 sep, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
jag ska gå dit med en röd/blå slush i handen, adidasplagg på mig och bara gleeka glee!
17 sep, 2011 22:49 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: Ginnyy Var har du beställt din tröja du har på profil bilden? Och hur mycket kostade din supermegafoxyawesomehot t-shirt+frakt? den på profilbilden är härifrån http://www.annarbortshirtcompany.com/store-category/20 Den andra t-shirten har jag gjort själv, så det var ganska gratis ^^
17 sep, 2011 22:59 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: Ginnyy Var har du beställt din tröja du har på profil bilden? Och hur mycket kostade din supermegafoxyawesomehot t-shirt+frakt? den på profilbilden är härifrån http://www.annarbortshirtcompany.com/store-category/20 Den andra t-shirten har jag gjort själv, så det var ganska gratis ^^ OFTA!! Den var grymt snygg 17 sep, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2011 23:26 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: hur jag tror jag ser ut på utsidan: ![]() verklighet: ![]() GLEE ÄR I 3D! Jag kan verkligen inte smälta det här än!! Haha, indeed! One tree hill in in my ♥ 17 sep, 2011 23:30 |
|
Ida S
Lärare |
Nu vet jag hur jag kommer ta mig igenom hela veckan ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 23:31 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: hur jag tror jag ser ut på utsidan: ![]() verklighet: ![]() GLEE ÄR I 3D! Jag kan verkligen inte smälta det här än!! Haha, indeed! One tree hill in in my ♥ På tal om OTH så äääälskar jag verkligen Brooke 17 sep, 2011 23:32 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: hur jag tror jag ser ut på utsidan: ![]() verklighet: ![]() GLEE ÄR I 3D! Jag kan verkligen inte smälta det här än!! Haha, indeed! One tree hill in in my ♥ På tal om OTH så äääälskar jag verkligen Brooke Jag saknar de gamla säsongerna av one tree hill ♥ 18 sep, 2011 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen