Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det är så att...

Forum > Harry Potter > Det är så att...

1 2 3
Användare Inlägg
_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Ingen är nörd i HP som jag i min klass DDD:

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

18 sep, 2011 21:22

JessieH
Elev

Avatar


En i min klass är HP-nörd med mig, och sen finns det typ två till som gillar det, och min granne gillar också HP

For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183

19 sep, 2011 14:40

Piggelin
Elev

Avatar


jag lever i en harry potter klass!

19 sep, 2011 14:41

JessieH
Elev

Avatar


^^ coolt!

For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183

19 sep, 2011 14:43

Borttagen

Avatar


skit i vad andra tycker^^

8 dec, 2011 20:45

Borttagen

Avatar


det är som jag med mitt andra avenyn. förkortar det till AA och då tror alla alltid att jag mena anonyma alkoholister. haha

8 dec, 2011 20:51

joel9324
Elev

Avatar


Alttså, jag brukar säga (skrika) till mina vänner... Tex idag så mötte de en tjej i min klass som avgudar Twilight, hon hade ritat en Twilightbild på bildlektionen, o då självklart kommenterade mins vänner ddet "hur fnn ksn man gilla Twilight? Suuuuger". JAg gillsr inte Twilight så värst, men jag säger inte till ngn att Twilight är sämst, håll det inom dig iställlet! Så jag höll typ ett tal idag :3 Vill nästan "döda" de för att de inte kan respektera andras åsikter.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

8 dec, 2011 20:52

Borttagen

Avatar


I klassrummet skulle jag säga:
"Men skulle det inte vara elever med utlänningsbakrund?"
Och jag sa istället:
"Skulle det inte vara elever med mugglarbakrund?" ´

Typ ingen fattade utom jag och kanske fem till i klassen men det var ändå pinsamt. Alla bara "va?". Jag är Harry Potter-skadad

Det är inte så många i min klass som tycker att HP är otroooligt som jag tycker. Men typ alla har sett filmerna.

8 dec, 2011 20:57

Bellow
Elev

Avatar


det är jag, och typ en till som typ är helt, WAAOW i HP. Använder hp meningar i skolan, och alla säger typ att vi måste komma ut ur våran lilla harry potter värld ^^

Join The Dark Side. NOW! ♆

8 dec, 2011 21:01

1 2 3

Forum > Harry Potter > Det är så att...

Du får inte svara på den här tråden.