Favorit roll i HP
Forum > Harry Potter > Favorit roll i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Ginny? 20 sep, 2011 16:55 |
|
Borttagen
|
Tonks, Luna, Lily Evans, Albus Potter, Fred och George!
20 sep, 2011 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tonks, Luna, Lily Evans, Albus Potter, Fred och George! Mm de äger!! 20 sep, 2011 17:14 |
|
James Black
Elev |
20 sep, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
luna lovegood
8 dec, 2011 20:40 |
|
monkeyDnilla
Elev |
Många, orkar inte skriva alla ^^
Tramptass, Slingersvans, Måntand, Tagghorn www.nilllalarsson.blogg.se 8 dec, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Sir Cadogan är en av dom från bok nummer 2 (och 3an om jag inte minns fel) lite synd att han inte var med i filmen.
och fred och Georg så klart 8 dec, 2011 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av monkeyDnilla: Många, orkar inte skriva alla ^^ Egentligen inte jag heller men bara för att jag inte har något att göra nu sååå... Harry Dobby Fred och George Dumbledore Snape Alla Weasley Luna Neville Hagrid Lily och James Sirius Tonks Remus Hermione Draco Vingfåle McGonagall Oliver Wood Cedric Albus,Lily och James Peeves (och jag har ingen aning varför) Nästan huvudlöse Nick Missnöjda Myrtle Lee Jordan Lockman Dean Thomas Seamus Finningman Hedwig Och många,många fler som jag säkert kommer på om två sekunder... 8 dec, 2011 20:50 |
|
mionee
Elev |
8 dec, 2011 21:03 |
|
bäst08
Elev |
mina är Hermione och Ginny
8 dec, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen