Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älgskämt-tråden!

Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


Två älgar var ute och gick så ramlade den ena.
Den andra utbrast då -Hey where are you going??

Om någon fattade props to you

13 sep, 2011 20:52

Ida S
Lärare

Avatar


Men herregud känner mig jätteefter, jag har ALDRIG hört talas om älgskämt förut? xD Sitter här och skrattar som jag vet inte vad åt dem dock!!

"we live together, and harry does all the cooking."

13 sep, 2011 20:52

Enchanted
Elev

Avatar


soratanaka Dina älgskämt är ju bäst!
GinnyOliviaOk, jag ska kolla det
Elley HAHA LOL XD
DeathDownAlex HAHA XD
Ida S Inget slår älgskämt!

13 sep, 2011 20:53

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-13 kl. 20:55
Antal ändringar: 1

soratanaka
Elev

Avatar


@Enchanted; Tack, jag kommer på dem nu, faktiskt, haha. ♥

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

13 sep, 2011 20:54

linnvendela
Elev

Avatar


Två bullar var ute och flög men plötsligt störtade den ena! Varför?
Spoiler:
Tryck här för att visa!För att bullar inte kan flyga!


Två Älgar var ute och flög men då störtade den ena! Varför?
Spoiler:
Tryck här för att visa!Han fick en fallande bulle i ögat!


--------

En om muffins...:

Det var en gång två muffins som satt i en ugn. Den ena sa:
"Hjälp vad varmt det är här inne..."
Då sa den andra:
"HJÄLP, EN TALANDE MUFFIN!?"

Den sista är min favorit... =3

Jaha.

13 sep, 2011 20:54

DeathDownAlex
Elev

Avatar


En älg var ute och gick,sen blev han skrämd av en katt...

Det hände igår fast med ett rådjur (ett riktigt stort rådjur).

13 sep, 2011 20:55

soratanaka
Elev

Avatar


Det var en gång två älgar som diskuterade politik. ´
"Tråkigt," gäspade den ena.
"Jag vet," instämde den andra.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

13 sep, 2011 20:57

Enchanted
Elev

Avatar


soratanaka Du är en naturbegåvning!

13 sep, 2011 20:58

Borttagen

Avatar


Alltså, kärlek på denna tråd! ♥ ♥ ♥
Älgskämt är min drog, alltså.
Snart kommer jag med en låååång lista. (a)

13 sep, 2011 20:58

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså, kärlek på denna tråd! ♥ ♥ ♥
Älgskämt är min drog, alltså.
Snart kommer jag med en låååång lista. (a)


YAY!

13 sep, 2011 20:59

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.