Älgskämt-tråden!
Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Två älgar var ute och gick så ramlade den ena.
Den andra utbrast då -Hey where are you going?? Om någon fattade props to you 13 sep, 2011 20:52 |
|
Ida S
Lärare |
Men herregud känner mig jätteefter, jag har ALDRIG hört talas om älgskämt förut? xD Sitter här och skrattar som jag vet inte vad åt dem dock!!
"we live together, and harry does all the cooking." 13 sep, 2011 20:52 |
|
Enchanted
Elev |
soratanaka Dina älgskämt är ju bäst!
GinnyOliviaOk, jag ska kolla det Elley HAHA LOL XD DeathDownAlex HAHA XD Ida S Inget slår älgskämt! 13 sep, 2011 20:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-13 kl. 20:55
|
|
soratanaka
Elev |
@Enchanted; Tack, jag kommer på dem nu, faktiskt, haha. ♥
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 sep, 2011 20:54 |
|
linnvendela
Elev |
Två bullar var ute och flög men plötsligt störtade den ena! Varför?
Spoiler: Tryck här för att visa! Två Älgar var ute och flög men då störtade den ena! Varför? Spoiler: Tryck här för att visa! -------- En om muffins...: Det var en gång två muffins som satt i en ugn. Den ena sa: "Hjälp vad varmt det är här inne..." Då sa den andra: "HJÄLP, EN TALANDE MUFFIN!?" Den sista är min favorit... =3 Jaha. 13 sep, 2011 20:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
En älg var ute och gick,sen blev han skrämd av en katt...
Det hände igår fast med ett rådjur (ett riktigt stort rådjur). 13 sep, 2011 20:55 |
|
soratanaka
Elev |
Det var en gång två älgar som diskuterade politik. ´
"Tråkigt," gäspade den ena. "Jag vet," instämde den andra. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 sep, 2011 20:57 |
|
Enchanted
Elev |
soratanaka Du är en naturbegåvning!
13 sep, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Alltså, kärlek på denna tråd! ♥ ♥ ♥
Älgskämt är min drog, alltså. Snart kommer jag med en låååång lista. (a) 13 sep, 2011 20:58 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, kärlek på denna tråd! ♥ ♥ ♥ Älgskämt är min drog, alltså. Snart kommer jag med en låååång lista. (a) YAY! 13 sep, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen