Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
11 sep, 2011 12:51 |
|
Borttagen
|
Förhoppningsvis funkar det för mig den här gången, så jag anmäler mig!
11 sep, 2011 15:17 |
|
si_tonks
Elev |
11 sep, 2011 15:43 |
|
MonsterCookie
Elev |
japp
btw, på tal om mugglisträffar... Någon/några av uppsalaborna som skulle vilja gå och se HpDhp2 med mig? Jag har redan sett den, men eftersom det är sista chansen typ någonsin att se Hp på bio så vill jag se den igen :3 Edit: SADFACE! Det ser ut som att den har slutat gå på bio... O__o wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 16:34 |
|
si_tonks
Elev |
12 sep, 2011 16:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
Tydligen D: I uppsala iaf, man kunde inte reservera D'': I Stockholm går det dock, någon som har ork nog att åka dit med mig? x''
wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 16:55 |
|
si_tonks
Elev |
12 sep, 2011 17:20 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hurra ^^ vi blir bara fler o fler
wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: japp btw, på tal om mugglisträffar... Någon/några av uppsalaborna som skulle vilja gå och se HpDhp2 med mig? Jag har redan sett den, men eftersom det är sista chansen typ någonsin att se Hp på bio så vill jag se den igen :3 Edit: SADFACE! Det ser ut som att den har slutat gå på bio... O__o Synd att den slutat gå, annars skulle jag gärna gått med dig! EDIT: Den går fortfarande i enköping, sveriges bästa stad annars 12 sep, 2011 18:44 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: japp btw, på tal om mugglisträffar... Någon/några av uppsalaborna som skulle vilja gå och se HpDhp2 med mig? Jag har redan sett den, men eftersom det är sista chansen typ någonsin att se Hp på bio så vill jag se den igen :3 Edit: SADFACE! Det ser ut som att den har slutat gå på bio... O__o Synd att den slutat gå, annars skulle jag gärna gått med dig! EDIT: Den går fortfarande i enköping, sveriges bästa stad annars Enköping, är det långt dit? x)) wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen