Ondskefulla tråden
Forum > Off Topic > Ondskefulla tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av mellanrum: Skrivet av Borttagen: 90% av min taktik i Laser Dome, är att smyga upp bakom ett gäng tjejer, som är yngre än mig.(Faktiskt lättare att skrämma, oftast. Speciellt om dem springer i grupp (a)) Komma väldigt nära och sedan skratta som en galning, tillräckligt högt. När dem sedan springer skrikande därifrån så skjuter man själv och hela ens lag dem i ryggen. Rekommenderar. ^^-b Awesome! Nu blev jag sugen på att spela Laser Dome :c Det heter faktiskt blinkerpartaj! XD 9 sep, 2011 23:40 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska ta över världen med hjälp av en bläckfisk. >8D Haha, hur? Bläckfisken som förutspådde resultatet i fotbollsmatcher dog väl för inte så länge sen? All people smile in the same language <3 9 sep, 2011 23:44 |
|
Blaire
Elev |
Ibland vill jag säga allt som jag tycker om dem personerna som jag absolut inte tål. Säga hur mycket jag avskyr dem.
Nja allt som jag har behållit dem senaste åren. Sen krossa dem som myrror som dem är! >X3 Men sen vet jag , att jag kommer aldrig kunna gör det för då skulle mina vänner ogilla mig och jag skulle hamna i trubbel. That's to bad
Heter Rainholly9 i pottermore
9 sep, 2011 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av mellanrum: Skrivet av Borttagen: 90% av min taktik i Laser Dome, är att smyga upp bakom ett gäng tjejer, som är yngre än mig.(Faktiskt lättare att skrämma, oftast. Speciellt om dem springer i grupp (a)) Komma väldigt nära och sedan skratta som en galning, tillräckligt högt. När dem sedan springer skrikande därifrån så skjuter man själv och hela ens lag dem i ryggen. Rekommenderar. ^^-b Awesome! Nu blev jag sugen på att spela Laser Dome :c Det heter faktiskt blinkerpartaj! XD Så var det ja! Fortfarande roligt att skrämma skiten ur dem, man HÖR när jag kör blinkerpartaj för där allt oljud kommer ifrån finns jag och skjuter folk i ryggen som flyr för att jag har skrämt upp dem. Elak jag är. (a) 9 sep, 2011 23:45 |
|
Borttagen
|
Vill sätta en bomb under min skola, sparka skiten ur "J" & co
11 sep, 2011 00:52 |
|
Borttagen
|
Vill bara spöa skiten ur en kille i min skola som är ett sånt as att jag bara! Åh!
11 sep, 2011 00:55 |
|
leumas vän
Elev |
11 sep, 2011 01:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Vill slå ihjäl min bror som skämtade om terrordådet som hände för 10 år sedan. >:-[ Vill slå ihjäl min bror, period. 11 sep, 2011 01:05 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av leumas vän: Vill slå ihjäl min bror som skämtade om terrordådet som hände för 10 år sedan. >:-[ Varför får han inte skämta om det!? ;<
11 sep, 2011 09:28 |
|
Salem
Lärare |
11 sep, 2011 09:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen