Harry Potter - Daniel Radcliffe
Forum > Harry Potter > Harry Potter - Daniel Radcliffe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Daniel Radcliffe är cool!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 8 sep, 2011 19:32 |
|
annawpotter
Elev |
expelliarmus, det var inte dig jag menade.
Jag blev sårad av si_tonks kommentar, att jag skulle skapa massa trådar för min egna vinning och inte bryr mig om andra medlemmar, jag kanske är överkänslig men det blev jag. Harry Potter är min största kärlek ♥ Daniel Radcliffe är min favorit skådespelare ♥ ![]()
8 sep, 2011 21:36 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Jag tror faktiskt att du har missförstått henne. Hon skrev inte det där med sina egna ord. Det hon skrev är kopierat från regelsidan här på Mugglis.
8 sep, 2011 21:39 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Jag tror faktiskt att du har missförstått henne. Hon skrev inte det där med sina egna ord. Det hon skrev är kopierat från regelsidan här på Mugglis. Okej, det visste inte jag, trodde hon skrivit det själv. Då är allt lugnt ![]()
8 sep, 2011 21:41 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Haha, skönt! :-)
På tal om Dan. Han är den bästa personen, min förebild. Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut utan Harry & Dan. Troligtvis hade det inte funnits alls. Dan är den perfekta Harry, som både Jo & Emma säger på Trafalgar Square. Ingen annan människa hade kunnat göra det som Dan, han är helt enkelt född till att spela Harry. ♥ snygg är han också
8 sep, 2011 21:54 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Haha, skönt! :-) På tal om Dan. Han är den bästa personen, min förebild. Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut utan Harry & Dan. Troligtvis hade det inte funnits alls. Dan är den perfekta Harry, som både Jo & Emma säger på Trafalgar Square. Ingen annan människa hade kunnat göra det som Dan, han är helt enkelt född till att spela Harry. ♥ snygg är han också This ♥ ![]()
8 sep, 2011 21:55 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
8 sep, 2011 22:31 |
|
annawpotter
Elev |
Mina åsikter om Harry Potter:
Harry... älskade, underbara Harry. Harry har alltid var min favorit karaktär i serien. Han har fått mig att fortsätta kämpa i livet och gett mig ett ljus. Det är tack vare Harry som jag är som jag är idag. Skulle inte han funnits, skulle inte jag gjort det heller. Vi är ett.. Harry har räddat mitt liv, på grund av att visat mig att man aldrig ska ge upp även fast allt känns hopplöst. Harry bästa egenskap tycker jag är hans mod och omtänksamhet. Han är helt enkelt min största kärlek ♥ ![]()
8 sep, 2011 23:13 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är ett Dan och HP-fan 4Ever!
9 sep, 2011 16:15 |
|
Citron
Elev |
Daniel är som skapt för Harry Potter
"If nothing goes right, go left." 9 sep, 2011 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen